Ett tag sedan sist.....

Det var ju ett tag sedan jag skrev sist igen. Men det har hänt ganska mycket sedan dess. Tilda har sagt mamma och va. Så nu kan sötis tre ord Voff Mamma och vah. Jätte mysigt. Ibland låter det som att ´hon säger pappa också, men vi väntar med att gissa förrens man hör klart och tydligt att det faktiskt är det hon säger. Men annars så har tösen också träffat sin första häst Peippo hette han, jätte mysig häst. Tilda vart helt paff först och bara tittade på mig becki och hästen, men sen skrattade hon sträckte fram sin lilla hand och klappade peippo på mulen och det var hur gulligt som helst. Jag blev helt till mig. Becki bara log åt henne och peippo vart lika paff som vi vart :)

Jo Tilda har börjat att klättra på det mesta som är i hennes väg, det är jätte obehagligt eftersom att hon inte är rädd för någonting alls. Det är ju super bra att hon gör framsteg men jag tycker att det börjar gå lite väl fort framåt just nu. man hinner inte med alls själv längre. Det känns som en evighet sedan hon precis hade blitt född, fast att det snart bara är 7 månader sedan. Men tiden går så fruktansvärt FORT, har man inte barn själv så vet man inte hur fort tiden går. Jisses alltså jag är så förvånad, alla sa att det skulle gå fort men jag trodde inte att det skulle gå SÅHÄR fort. Men men. Vi är stolta och lyckliga föräldrar åt världens charmigaste unge :)

Nå i helgen har vi inte gjort så mycket, Tilda spenderade sin första natt tillsammans med sin farmor :) Det hadde gått super bra. Vi var på 60 års fest 20+20+20 och det var väl kanske inte den bästa festen jag har varit på, men vad gör man inte för sina syskon lixom. Men nåja vi hade jätte trevligt hos micke och emma först och dit kom jenna och johannes också och sen kom andreas och angeliqe dit också. Det var super duper trevligt sen bar det av till den sk festen. Men jaja det var väl som det var med den saken. Nå Tilda sov idag ganska länge sen under dagen så jag städa lite upp det värsta och hann tvätta två maskiner tvätt iallafall medans Mika låg och hade ont i sitt päron. :) Idag på eftermiddagen var vi och träffade en liten grabb på BB. Så sötis var han och så jätte liten. :) Kan knappt tro att tildi har varit så liten. :)

Snart ska väl stora syrran och hennes man få sin knodd, dom hade BF igår så det blir en liten som också går över tiden. :) Jätte roligt med en massa bebisar :)

Nå nu ska jag se om tildi vill sova eller om hon tänker röjja i sängen. nå vilket som men det låter lite som att hon är trött nu när hon ligger på golvet och leker.

natti natti. Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Peippo är det en finnhäst? Vem äger honom?

2008-04-14 // 17:48:45

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback