Funderar

Åh idag funderas det mycket iallafall. Jag vill ha en ny bil. Tycker att vofflan e för liten. det är ju inget fel på den annars men iallafall så tycker jag att den är för liten för oss som familj. Eftersom att Mila tar upp sin plats och det blir så förbannat skitigt med henne i baksätet. USCH. Ska iallafall föra volvon på invändig tvätt till TBV tror jag. Det skulle måsta göras. Samtidigt får dom ta utsidan också så att den iallafall ser någorlunda vettig ut. haha. Kanske finns det någon som vill ha den mer än jag. Jag skulle så vilja ha en toyota avensis. Den är ju iallafall klassad till sveriges säkraste familjebil, det är kanske därför jag vill ha nybil för att jag tänker på Tilda. Det är viktigt det där, man blir att tänka helt annorlundare än vad man gjorde förut. Men jaja. Mika vill inte ha en ny bil så jag får väl skita i det då. Hmf.

Den största nyheten sen jag skrev sist är väl att Tilda kryper på som bara den dock till alla ställen där hon inte får vara, men det är ju så det är. Haha. Inte gör det något, jag har lärt mig att man måste vara snabbare än henne bara. hehe. Det är så förbannat roligt att hon har börjat att krypa ordentligt. hehe. :)
Sen har jag varit med mamma och becki ner på stan. Mamma shoppa lite åt tilda. en ny vinterjacka och vinterbyxor och jag köpte mössor till damen. :) och igår köpte jag ny kjol och skjorta två bodies och ett bar byxor till henne.. hehe. :)

nej nu ska jag försöka vara social. :)

kram mamma bammen<3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback