Tillsammans är Vi Oslagbara

Idag har vi inte gjort så mycket, vi var till godby på babysim och det gick alldeles utmärkt. Tilda var jätte duktig idag då vi simma. :) Hon fick använda sådanna där kuddar man har på armarna. :) Det var roligt. Hon ville mest bara ligga på rygg och ta det lungt. Men sparkade med benen så att hon kom fram dit hon ville. Sen bar det av till stan igen och Tilda nassa så gott i sin stol, sen somnade hon om i vagnen. Men jag hadde lite på gården att dona med så hon vaknade igen. Men jag gav henne lite mat eftersom att det var en massa gnugg i ögonen så bar det av ut för henne en stund igen för att vara med fammo och mila vid fammos trappa som ska bli vår och sommar fin. Då passade jag på att fara och fika med Jossan och Jennifer en stund. Sen då jag kom hem sov Tilda igen och då passade jag på att fortsätta fixa med våran uteplats men hon vaknade igen av att Mila sprang rakt in i vagnen så då var det dags att roa henne, men hon var ganska nöjd med att sitta i vagnen och titta på medans jag donade vid ute platsen. Men sen ville hon in och äta och fixa ny blöja.  Men så satt vi och donade med vårt då Moster becki kom på besök efter sitt jobb. Vi for sen till BB för att träffa Tildas lilla kusin Johnny som kom till världen igår. Lille sötis. Han liknade sin Pappa jätte mycket, lika mycket som att man bara hade stoppat han i en kopiator och ut kom en liten mini Ove. :) Så han var super söt. Sen var vi också och hälsade på lille Axel det är leifs brors lille pojke också. :) Lilla sötis det med. Herregud vad småa dom är, man vet inte alls hur man ska hålla i en sådan liten. Dom verkar ju vara så sköra men det är dom ju också men inte så farligt som man tror. Tilda vart lite smått svartsjuk. Men det är väl bra det med då vet man ju att hon älskar sin Mamma. <3
Nåja ikväll har vi lilla familjen varit ute och gått tillsammans. Och det var jätte mysigt. Vi trivs tillsammans. Och det händer inte ofta att Mika vill komma med ut och gå tillsammans med oss så det var riktigt mysigt, vi gick ganska långt faktiskt. Det var super skönt och det var super fint väder också.
Nej nu ska jag se ett avsnitt av desperate housewifes, världens bästa serie om jag får säga det själv.
Sen måste jag sova för jag ska stiga upp ganska tidigt, för jag ska till min mormor och vara lite med henne. Ska samtidigt passa på att träna lite sök med Mila för hon har så tråkigt nu för tiden. :( Så det blir att springa i sunds skogarna igen imorrn. Det ska bli roligt. :) Kanske att jag far via Mamma en stund också jag får se lite.

hmm nu ska tilda natti natti. Jag älskar min Mika och Tilda mer än något annat. Tillsammans är vi oslagbara!

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback