min Dag

Jag har idag städat vardagsrum o kök, det betyder att sovrumet med ett ton tvätt är kvar tills imorrn, men det gör inget, man ska väl ha någge att göra då också. haha. Mika har varit rolighetsminister med tilda idag medans jag har städat. Sen lagade jag hemlagade köttbullar till middag och Becki och Kjelle kom på middag. GOTT var det och MÄTT är man. Vi försökte att borsta Brutus idag, men det gick inte riktigt som vi ville, han klöste Mika över armar och ben medans jag försökte att lösa upp hans tovor. Men det kommer nog att sluta med att det blir att fara till veterinären i veckan för att åtgärda hans bekymmer. stackarn. Men han tycker att det är så skönt att vara rakad, eftersom att det inte blir några tovor då. SÅKLART!. Har annars bara sett på tv eftersom att tilda valde att ta natt vi åtta tiden, det betyder att hon kommer att stiga upp vid sex imorgonbitti. Men det blir nog bra det med, men jag vill inte att hon vaknar och bestämmer sig för att stiga upp ännu tidigare. Men det tror jag inte för hon har sovit jätte dåligt dom senaste nätterna, jag vet inte alls vad det har varit. Men jag tror att det har varit en massa mardrömmar som har spökat för henne, eftersom att det tydligen är väldigt vanligt att småttingar kan ha mardrömmar.
Men jag hoppas att hon får en lugn natt för hennes egen skull, för det skär i ens hjärta då hon vaknar och är jätte ledsen.

Imorrn ska jag städa det sista, tillsammans med Tilda om hon inte sover ute i vagnen förståss vilket jag faktiskt tror att hon gör, men om inte får hon vara med och städa lite. :) Sen kanske Mamma kommer över, men det vet jag först imorrn på förmiddagen. Hmf. Nej nu ska jag snart gå och sova är helt SLUT.

Älskar Michael och Tilda av hela mitt hjärta

Mamma Bammen <3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback