Min underbara Dotter

image1
Jag har den mest fantastiska dotter man kan tänka sig. Detta leende sitter på hennes läppar hela dagarna utom då tröttheten tar överhanden. Hon är så duktig, jag en så stolt Mamma. Jag kan stolt meddela att hon nu väger 6660 gram och är 62,9 cm lång :) Hon Är så jätte duktig. Dom sa att hon växer enligt alla mått perfekt. Sen tyckte dom att hon är väldigt tidig med det mesta hon gör, som att rulla runt, sträcka sig upp för att få stå med stöd. Hon är så duktig. Jag är hel glad och nöjd med henne. :) Hon gör stora framsteg alla dagar och jag är så glad att jag har henne, utan henne skulle mitt liv vara lika enformigt som det var tidigare. Hon ligger nu bredvid mig och jollrar för fullt, när man pratar tillbaka så bara skrattar hon eller jollrar lite högre. Fantastiskt. <3
Idag steg Tilda upp kl: 08.00 så det var bara att stiga upp för mig också, jag var och är fortfarande hemskt trött. Men det ska bli ändring på alla rutiner, det ska stigas upp kl:08.00 och sen en tupplur igen vid halv tio tiden. Så Tilda, jag och Mila tog en en timmes promenad runt östernäs och västernäs, det var mycket uppfriskande. Igår hade vi en stilla hemmakväll tillsammans hela familjen. Tilda som ni ser på bilden, uppskattade detta väldigt mycket att få leka med Pappa. :) Jag måste bara säga att Mika har verkligen växt i sin roll som Pappa, han har faktiskt börjat att vara mera med Tilda och umgås med henne, jag är så glad över det. Han missar inte lika mycket tid med henne något mera. Det tycker jag att är fantastiskt. Han är världens bästa Pappa och han tar sitt ansvar, visst är Tilda mest med mig men det är för att jag ammar henne fortfarande. Vi ska se om hon inte snart börjar att äta lite mera potatis och morot, vi vet iallafall att hon tar ersättning. Vilket är suveränt. Men vi ska se om Mika kanske ska prova ge henne lite så att han får se att han faktiskt kan ge flaska lika bra som jag kan amma. Jag älskar att se Tilda tillsammans med Mika, dom är så himla gulliga. Tilda ser ut som en liten mini Mika. Det är så gulligt.
Jag är så glad och tacksam för att ha en sådan otrolig partner som jag har. Jag är så glad att jag får vara med och se henne växa upp tillsammans med oss.
Det enda jag önskar är att min riktiga Pappa skulle ha fått träffa Tilda, men det fick han inte. Det är tråkigt och jag kan ärligt säga att jag är hemskt besviken över detta. Jag vet att det är fel men det struntar jag i. Men ibland är inte livet som man har tänkt sig. och det är så det är.

Nu ska jag se om tvätten är klar så jag har ngt att sysselsätta mig med, medans Tilda har somnat igen. :)

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,
» Natta

Fick tips av Elvis att titta in här.. grymt kul att kunna läsa lite!! =) Hoppas allt är bra annars med er!! Kram

2008-01-19 // 00:44:59
» Emma

Naaw, va söt bild:)

2008-01-20 // 14:30:29

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback