fredag

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Har mest bara tvättat och fixat lite. Det såg ut som ett bombnedslag. :) Imorrn ska jag och Tilda ¨på babysim igen. Roligt ska det bli. :) Tilda e så söt då vi ska simma hon blir så glad av det. :) Sen ska vi fara in till stan och se om jag hittar ngra snygga jeans, eller en tröja eller kanske både och :) Ska ta med mig syster becki och då vet jag att jag får ett par snygga brallor. hehe.

Tilda ligger i sin säng för tillfället och röjer runt, stackaren är jätte trött men vägrar att sova. Men snart kanske hon somnar. Mika och jag turas om att gå och ge henne tutten. Men det verkar som att hon inte vill ha den. hehe. Tilda sov jätte länge i vagnen idag, fast att det var kallt ute var det super duper vackert väder ute. Men eftersom att det var kallt ville jag inte stanna ute speciellt länge. Annars idag har tilda övat på sina kryp färdigheter hon har även försökt att sätta sig upp men det slutade ju med att hon slog huvudet i golvet, men det stuntade hon i och fortsatte att leka med sina leksaker i stället. Hon e så duktig. :)
Glömde berätta att tilda nu väger 7615 gram och är 68,3 cm lång ;) Stora tjejen. :) Ska skicka in en bild på henne till tidningen för på tisdag är det tildivildis sex månaders dag. :)

saknar mamma jätte mycket, men hon ringde idag och berättade att dom hade det jätte bra och trevligt. god mat kall öl och gott sällskap med en massa värme. Gud vad jag ångrar att jag inte följde med. Men jag är så glad att Mamma fick den här semestern för hon förtjänar det verkligen det gör hon. Jätte roligt för dom faktiskt. :)

Nej nu ska jag gå och se på en film tänkte jag... sen är det väl dags att sova om jag ska orka simma imorrn. haha.

Ha d gott alla

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback