Min Mamma

Idag fick jag frågan vilka bra egenskapar min Mamma har som Mamma. Jag blev helt paff men egentligen vet jag inte varför för så som min mamma är, hoppas jag att jag själv blir som mamma. :) Jag är jätte glad att jag har den mamma jag har för hon har stöttat och funnits där under hela min uppväxt och det är jag tacksam för att jag har haft en sådan mamma jag har :)Jag tror att mamma kommer att bli världens bästa stödperson om hon får chansen. Jag är jätte tacksam för att jag har den Mamma jag har, hon har alltid ställt upp för mig så fort det har krisat. Hon finns alltid där för mig och Tilda då jag behöver henne. Jag kan ringa henne när som helst på dygnet och bara gråta hon dömer mig aldrig för dom val jag har gjort och fortfarande gör, så fortsätter hon fortfarande att stötta och älska mig precis lika mycket som hon alltid har gjort. Jag är stolt över att ha den Mamma jag har och jag säger det inte alltför ofta men dom gånger jag säger det så menar jag det desto mera. :)
Min Mammas bästa egenskaper är:
Omtänksam
Snäll
Ärlig
Underbar
Rolig
Världens bästa svärmor(Mika)
Världens bästa MORMOR till Tildi Vildi.'

Jag Vi Älskar Mamma Svärmor Mormor jätte mycket och jag är STOLT över att säga det. Tack Mamma för att du finns och för att du alltid har funnits!

KOMMENTARER,
» Dez

Tack mitt hjärta , det värmer älskar er oxå

2008-03-03 // 21:07:52

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback