onsdag :)

Idag har jag och tilda varit till rådgivningen, liten fick spruta och jag kolla mitt HB som var perfekt. Tilda satt bara och tittade då hon stack nålen i hennes lår, perfekt unge man har. :) Hon är nästan aldrig ledsen. det är så skönt att jag och mika fick världens nöjdaste lilla sötis. :) Sen var det fika med Jossan som jag inte har träffat på evigheter känns det som, allt mitt fel dock.. Det var jätte trevligt vi var som vanligt till Alida och käkade lunch, Tilda röjde på bordet med sina saker medans jag åt satt hon i Jossans famn, liten var inte alls blyg idag. YES. Sen bar det av till textiltryckarna för att snacka priser på tröjor till vårat race team. :) Yeah roligt roligt, nu börjar det kännas som att jag äntligen har gjort någon nytta för grabbarna och dagit mitt lilla strå till stacken iallafall :) Men jag vet inte alls hur jag ska göra med tildas tröja eftersom att den minsta stl var 110 vilket hon först kommer att ha nästan som två åring tror jag att det är. Så hon kommer ju att försvinna i sin tröja och det går inte, men vi ska se vad som går att ordna. :) Sen ska det väl fixas byxor åt mig och Lina.. Hehe. vi kommer att vara snyggast på Mantorp iallafall och Tilda kommer att vara den sötaste av dom sötaste. hehe.

Ja i Måndags fyllde man 22 hehe gammal blev man, men vad gör det. Fick ett jätte fint kort av Mika och Tilda och en hundring att handla kläder för. Yeah säkert ska jag hitta någge snyggt att dra över arselet för dom pengarna. :) Sen på kvällen var Micke och Emma över för att säga grattis och ge mej en blomma som är jätte fin. :)

Nu bor jag i delvik för mamma och leif är i egypten. Lyllo dom 30 grader varmt var det där idag, LYX. Vill jag med ha. Men men så jag har hand om todde och det har faktiskt gått ganska bra måste jag säga, han har inte stulit speciellt mycket av mammas grejer den här gången förra gånger sabba han nästan allt han kom över. men han blir väl äldre han också,. Tilda sov från kl 22.00-05.00 fick lite välling somnade om och sov till kl 08.00 sen var det dags att vakna tyckte hon. :) Lika roande varje gång att höra henne snattra på för sig själv innan man har vaknat ordentligt för att stiga upp själv. :) Hon är för söt tösen våran.

Nej nu ska jag gå och vara social med Mika och Tilda.

Ha det bra allihopa tills vi höres igen.

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Va ska ni ha för byxor???=)

2008-03-19 // 22:04:23

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback