Snart...

kom hem för ca en timme sedan, blev att sova hos Mamma efter middagen igår som var riktigt trevlig, men gummor fick magsjuka och imorse fick Mamma magsjuka. Hoppas bara att leif och Johanna klarar sig. Mamma och leif ska ju fara till egypten imorgon :) Eller dom far till sverige och sen går flyget till egypten tisdag morgon. :) Lyckos dom, men nästa år ska vi följa med :) Har jag tänkt iallafall jag och Tilda ska fara sen får vi se om Mika kommer med. :) roligt. Tilda e jätte trött för tillfället men vägrar att somna, så jag vet inte vad jag ska göra. Jag måste städa och tvätta eftersom att vi flyttar till delvik i en vecka imrogon. :) ska bli skönt att slippa stan, det enda som jag inte gillar det är att brutus blir ensam. Men Mika far ju hem varje dag och kollar att grabben är okej. Jag ska fara nästa vecka och raka honom för han har fruktansvärda tovor i pälsen.

Hmf, jag e lite trött idag, men jag har en massa saker att göra som jag nämnde tidigare. Jo jag och Mika fick gemensam födelsedags present igår Köksbord och stolar TACK! Det behövs. :) Vårt är så dåligt skick. Men det blir nog bättre sen då köket blir fixat och allt blir bättre. :) nåja jag ska väl försöka se om tildi somnar bättre i vagnen kanske jag vet inte. skriver kanske mer senare får se om jag orkar. ska upp tidigt imorgon.

Nu ska det städas. :) Kraaam Mamma Bammen<3


KOMMENTARER,

Gå in i min blogg och gissa hur mycket Kenza tjänar per månad! Det rätta svaret publiceras snart.. Ha en fortsatt trevlig söndag =)

2008-03-16 // 12:28:55
» emmy

usch vad jobbigt med magsjuka!! hoppas du inte blir smittad.

2008-03-16 // 12:34:43
» chris

inte bara jag som ska städa , hehe. Ha en bra dag !

2008-03-16 // 12:38:57

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback