söndag

Idag har vi varit till Mikas garage vi lilla familjen. :) Måsta ju fara och tittar hur det går för honom har inte varit dit på jätte mega länge. Så det var dags för en stund idag. Tilda tyckte att det var jätte roligt. :) Men hon sov en 30 min så det var för lita sova under dagen så tösen har varit övertrött och totalt ledsen hela dagen sen efter det. Så vi for till godby en hastig sväng. Då somnade lillan och sov en timme nu under kvällen, nu hade hon kanske varit vaken en timme sen var det ganska livat igen för då var hon trötter. stackarn. Så nu sover hon sött med sin snuttis i sängen tog ca 3 min att få henne att sova. Lilla gullungen. Idag har Tilda sagt sitt första ord som man förstod och det var till todde hon sa Buff. :) Super as roligt. Så nu väntar vi bara på vad nästa ord kan vara. Haha. Såååå roligt. stoltare föräldrar får man leta efter denna kväll iallafall. YEAH... ;)

Har inte gjort mycket annars idag tvättat min jacka efter att vi var till garaget eftersom att det var massa massa smuts på den. jag lyckas alltid få en massa skit på mej fast att jag försöker att vara försiktig. dah.

Så det har faktiskt varit en tråkig dag, men soft har bara varit med lilla familjen, det har varit så skönt att få vara med Mika eftersom att han nu har ganska mycket att göra med bilen så kommer vi att se han lite mindre här hemma. Men det gör inget jag och tilda klarar oss helt på egen hand. :) Och det är snart klart så då får vi mera tid med Mika under sommaren och våren istället innan nästa skuvar tid kommer. hehe. Men det är bra att han sysselsätter sig. :) Hade tänkt att jag skulle börja gå på gym ngn gång i veckan och börja spela badminton på allvar så att jag får igång mig själv. Har lagat middag alla dagar denna vecka så jag måste säga att jag är mega stolt över mig själv. Så det är dags att börja motionera ordentligt på dagen och kvällen så att jag får upp min kondis och min bekini kropp till sommaren så att man vågar visa sig bland folk. haha.

Nej nu e d lite tv som gäller kanske kommer det ngn bra film på dom alla 22 kanaler som finns till utbud men det tror jag inte. haha.

Älskar Mika Tilda och vovven Mila av hela mitt hjärta. <3

Kram Mamma Bammen<3

p.s saknar Mamma jätte mycket vill att hon ska komma hem snart. Men på ONSDAG kommer dom hem .YES! d.s

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback