ensam

ikväll sitter jag ensam igen, mika håller på för fullt med bilen. den ska vara klar den 15 maj. Det är snart det. Sen ska han till sverige den 16 maj och mappa den och bromsa för att få veta effekten. :) ska bli roligt. Men jag kan INTE komma med för mamma jobbar så det betyder att jag och Tilda blir hemma. Lite tråkigt faktiskt att det ska vara på det viset faktiskt, men Tilda går före ALLT annat. Så jag borde inte klaga alls.

Tilda har nu kommit på att det går utmärkt att stå upp i sängen och ropa Mamma när hon vaknar. Ser lite roligt ut att hon har lärt sig att stå redan man blir helt paff alltså. Super duktig har hon blivit och snart kommer hon att kunna gå själv. Hon försöker jätte mycket att följa bordskanten, men det går inte alls som hon vill. Det slutar med att hon slår sig eller landar på rumpan med en duns. Det går inte heller att ha dukar på bordet för dom kommer ner lika fort som man satte dit dom. Haha. Men jaja det är livet att ha ett litet troll som lär sig saker alla dagar och det går med fart för sötis. Det går faktiskt jätte fort. blir lite ledsen i ögat att hon inte är pytteliten någge mera. Men det är underbart nu också, det är så roligt att se henne då hon dricker ur mugg eller ska försöka att stå upp. :) UNDERBARA TILDA!

tack mamma för att du ställde upp och hade tilda en stund igår och en liten stund idag. Jag behövde det verkligen.
tack tack tack. :)

nu ska jag sova. ska till stan imorrn med elise.

natti natti

Mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback