Hemma

Det har hänt ganska mycket denna vecka. Vi har haft celebert besök av Rikard och hans kompis Marcus som har varit mycket uppskattat av både oss och Tilda samt våra  gemensamma vänner. Tilda är i den perfekta åldern just nu :) Hon pratar jätte mycket, dock sitter tutten fastlimmad i munnen på henne. :( Ska försöka att avvänja henne med det nästa vecka att man bara får ha den då man sover eller är ledsen.. Man hör ju inte vad hon säger då den sitter fast i munnen hela tiden ;) Mamma har varit två veckor i Egypten och kom hem förra Måndagen. Tilda var överlycklig över att äntligen få träffa sin mormor :) Tilda sov där mellan tisdagen och onsdagen :) Jätte gulligt. Tack Mamma. Det har blivit lite dåligt med sovandet på sistone. Men inte gör det något. Vi var till rådgivningen också. Tilda har blivit så stor och hade gjort en massa bra framsteg. Hon har gjort framsteg som låg ganska mycket före hennes tid. Men det gör inget så länge allting går framåt och inte bakåt. :) Hon har även hunnit med att lära sig öppna dörrar så nu är lugnet slut.  Hon studsar ut genom dörren och öppnar dörren då man sitter inne på toaletten. Det är så gulligt då man ska göra sig iordning så hoppar hon upp på toastolen och ska göra allt det jag gör. Fixa håret och sminka sig (dock får hon en ny sminkborste som det inte finns smink på) och borsta tänderna. Sedan vill hon ha deo på sig och är super nöjd med att bara ha en med locket på som hon gnuggar under armarna. ;) söta böna. Man blir helt slut då man tänker på henne. Hon har fått jätte långt hår, jag klippte hennes lugg igen i går. jisses vad hon skrattade. ;) Det är skönt att hon har humor den där lilla busungen.
Jag har bara jobbat känns det som. Försökt att få hemmet att se normalt ut och sedan på jobbet. Men jag har varit sjukt trött och jag fattar inte varför. Men det kanske blir bättre bara det här med sommartiden gör sitt. Sen är jag så jävla glad att våren har kommit äntligen:) ska bli så sjukt skönt. Jag jobbar bara tre dagar denna vecka vilket ska bli sjukt skönt iallafall :) Sen bär det av till Elmia i jönköping för att titta på bilar tillsammans med grabbarna. Som vanligt ensam tjej med killarna. Men inte gör det något. Sedan är det eskilstuna som gäller och sommarens första tävling. ska bli sjuuukt roligt och det bästa av allt  är att tilda ska komma med dit :) Jag hoppas bara att Lina också kommer med så jag slipper sitta ensam med tilda på läktaren. för det kommer att bli allt för jobbigt. men jag vet att tösabiten kommer att tycka att det är sjukt roligt. :) Hon gillar fart och flläkt bara det kommer att vara fint väder så är jag nöjd. ska låna resesängen av  jennifer tror jag. ska fråga henne om det är okej eftersoma att nova inte behöver ha den mera. ska kolla lite med stugor där vid racebanan för om det börjar regna är det inte lätt att bo med tilda i tält eller i bil allting blir så fuktigt. så man måste tänka på allting. :) så det ska jag göra i eftermiddag. och plocka i diskmaskinen. tvättar just nu för fullt. samt att mika harr skaffat sig magsjuka vilket inte alls är bra. :( men han repar sig antar jag. :)
nå nu ska jag göra mitt.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback