Lycka Ångest ja allt på samma gång

Jag har fått jobb. Gud så underbart. :) Jag har fått ett långtidsvikariat heltid på TH helt underbart :) Jag är så glad och lycklig över detta. jisses. Jag vet inte vilken högre makt jag ska tacka för denna chans att få jobba med något jag älskar att jobba med. Personalen och patienterna, alla är underbara. MEN jag kommer att sakna mitt gamla jobb som jag säger upp mig ifrån imorgon ska papprena skrivas klart. Jag är så tacksam för allting dom har gjort för mig och jag är så glad för att jag fick chansen att bli upplärd av dom bästa. Det gör ont i bröstet. Jag känner lite ångest men man måste hitta på något nytt att göra om man vill sprida sina vingar vidare.
Det andra ångestladdade är att jag måste sätta tilda på dagis. jag trodde inte jag skulle behöva det ännu, men jag vet att hon kommer att få det bra. Jag vet det. Men ingen kan ta hand tyvärr fanns det ingen chans att välja dagis till henne eftersom att det är så fullt på alla dagisar i stan. Men dom skulle göra ett stort undantag för tilda och skynda på processen med ansökning eftersom att jag egentligen ska börja jobba nästa vecka. Det kommer dessutom in ganska bra med pengar denna månad och nästa så jag kan betala bort en del av bilen. GUUUD vad skönt. Det lönar sig att jobba. Jag är så glad och tacksam att jag har fått denna chans alltså. Tilda är en stor och väluppfostrad tjej nu och jag vet att det kommer att gå bra för henne. Jag är så tacksam och glad. Jag har gått som på ett lyckorus hela dagen idag. Underbart. Har även träffat gammel mormor o rubi. Det är alltid lika roligt och man blir alltid lika glad över det. Så det har varit en bra dag idag. Mika och jag har det bättre än på länge tillsammans och det har nog mycket att göra med att jag har blivit gladare och  att jag äntligen känner att vi är på rättväg i livet tillsammans att vi snart kan uppnå våra mål tillsammans. UNDERBART! !! Äntligen snart så kanske huset är nära. Underbart underbart. Men samtidigt har jag lite ångest över att sätta tilda redan på dagis, men men jag vet att hon kommer att klara det jätte bra. Hon är en tuff brud med skinn på näsan och jag vet att hon kommer att få det jätte bra på dagis. Jag är så glad över 50kg sten har lyfts från min kropp och jag äntligen kan känna lite glädje. Verkligen underbart. Men samtidigt ett enda virrvarr av känslor och annat. jisses jisses.
nej nu måste jag skena och städa lite.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Dez

Kul för dj vännen kram,Puss ti Tilda

2009-01-12 // 16:44:19

Stort GRATTIS till jobbet! De kommer gå jätte bra för Tilda att börja på dagis. Ja har oxo tänkt o funderat en massa angående att lämna E hos dagmamma även fast ja vet att d kommer o gå bra. Men d e väl sånt som vi mammor ska hålla på me. Ha d riktigt bra o hälsa me hem.

2009-01-12 // 19:04:27

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback