sommar 2009

igår var det riktigt sommar fix. vi var ut med båten tillsammans med tildas guffar daniel som har en lagom båt. v i åkte till min mammas sommarstuga och det var riktigt skönt att vara ute på sjön då det fläktade skönt i vinden. vi grillade hos mamma och satte oss i båten och for mot staden igen. tilda tyckte att det var riktigt roligt att åka båt och det var ett jätte härligt väder, dock lite kallt senare på kvällen. vi for sedan hem och nattade lill tösen som var ganska trött. Idag har det dock inte gått lika bra med sovandet. Det har varit för varmt för henne att sova i vagnen fast man har haft den i skuggan och inne har det varit samma sak. Har dock hållit oss inne eftersom att det inte varit riktigt bra för henne att vara ute i den heta solen under dagen då hon inte riktigt vill dricka ordentligt. Så vi har dansat och sjungit tillsammans. Snart ska jag laga middag till mig och tilda eftersom att Mika är och hjälper Micke med bilen. :( Men det måste göras det också. Det vart ju inget gatebil för oss eftersom att vi inte hade någon barnvakt, men det gjorde ingenting. vi har haft en jätte bra helg här hemma och har fått timmarna att gå endå. Tilda har donat på med allt möjligt som att cykla, rita och bada. :) pluttisen våran. Hon har blivit brun trots att jag har haft full solskyddsfaktor på henne så har hon endå blivit brun. Det är endå ganska coolt. :) Hon ser ut som hon haft en semester vecka i grekland :) Annars är det som vanligt full rulle här. Har inte haft tid för så mycket eftersom att jag har varit ute i sund nästan hela veckan  tillsammans med tilda och hennes mommo :) har även passat på städa lite och tvätta ganska mycket..

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback