ett tag sedan igeen...

Jag lovar alltid att jag ska göra mitt bästa för att blogga. haha. har tusen miljoner andra saker att göra än att sitta stilla och blogga. Just nu har jag tiden. Öh ganska sent men iallafall.. Har haft full rulle som vanligt i flera dagar. Men det gör inget. Orka sitta stilla hela tiden. :p haha inte jag inte. Det är bara en månad kvar till julafon. USCH. jag har inte tid med det.. Shit lägenheten ser ut som ett bombnedslag... inte alls roligt. Måste börja göra något åt det. SKA imorgon. ska ju upp tidigt så då är det väl lika bra att göra något åt oredan. :) Jag hatar att städa och julpynta. det är ju endå ingen vinter ute. bara mörkt blött och kallt. usch. inte roligt alls. skulle hellre sitta nere i thailand och fira jul eller i karibien! Hade varit bättre än detta, när ska det bli kallt och massa snö? aldrig vad det verkar som. Inte en sol på två veckor, herregud jag blir galen. Har man inte varit galen tidigare så lovar jag att detta mörker gör mig totalt galen. Nåja lite bättre info än om mitt hat mot vintern. Tilda har börjat prata ännu mera och spelar in en massa nya meningar vilket är jätte skojj :) Hon är också extremt pappig är inte Mika hemma och nattar henne så raserar hela hennes värld samman. Sen har hon ju en extrem två års trots. Allt är bara jag jag och mitt mitt och framför allt. NEEEEJ! det är hennes favvo ord för tillfället. allt man gör e fel helt enkelt, inte lätt att göra en tvååring till lags iallafall kan jag meddela. Som tur är har hon inte börjat att kasta sig inne på mataffären, men jag känner på mig att det kommer att hända inom en snar framtid. haha.

Sen har hon skaffat sig ytterligare två tänder :) jätte skojj är det, men fruktansvärt snuvig har hon varit då dessa tänder har kommit. NEJ hon har inte svinis. Men hon e inte vaccinerad heller, jag har en sådan beslutsångest att jag kommer att bli galen snart och jag VET att jag inte kan vänta för länge heller. Jag vet det. Jag vill verkligen inte ge det eftersom att man har hört så mycket illa om det. Och att folk har blivit dåliga av det. Känns inte alls bra. Men jag är jätte rädd att tilda ska få den här nya flunsan. Men jag vet inte. Har alltid varit emot vaccin som har med flunsor att göra. Men men jag får se lite. Ska bestämma mig innan fredag iallafall. puuust...

Har fortfarande inte hittat huset vi drömmer om. Störande. Men så är det iallafall. Jag vill bo långt borta från stan, mika vill bo relativt nära. Hm vi får se lite. ledsen blir man ju. men det kommer nog en dag då vårat hus kommer. men vi får se lite... Kanske vi flyttar till lägenhet istället. för vi behöver lite större, tilda behöver få ett eget rum. Men det är ganska mysigt att sova alla i samma rum också :) hehe. Imorrn ska jag fara till syster Lina med skötbord och vardagsrumsbord :) sen ska jag leta upp alla småa sängkläder som ska vara till lilla spjälsängen. :) mysigt. vill oxo, men inte ännu. :(
nej nu ska jag fortsätta att jobba. vi ses imorrn.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback