dåligt bloggande...

Har varit sjukt dålig på att blogga på senaste tiden :) Men jag har inte haft någon inspiration alls. :( Men ibland blir det så, jag har haft ganska mycket denna sommar. Men det har vi alla sommrar :) Men ibland blir det lite kaotiskt i min vardag. Tilda ska ha sin uppmärksamhet, jobbet ska ha sin uppmärksamhet, mika ska ha sin uppmärksamhet och Mila ska ha sin. PUST, men jag har blivit bättre på att fördela en jämnvikt. Men det tar ett tag att komma in i rutinerna som annars har varit kaos. Men nu går det mycket bättre iallafall. Hm men jag har iallafall hittat lite egentid nu. Jag har börjat rida igen. SJukt skönt. Var ut på en skön barbacka tur idag. Det gick jätte bra, cheeky var faktiskt riktigt pigg idag. Hon skuttade runt som en liten dansös efter våran ridtur. och då bara skrittade vi eftersom att jag håller på att sätta igång henne igen efter ett uppehåll. :) Jätte mysig häst, jätte snäll och faktiskt en häst jag verkligen skulle kunna behålla hela livet :)
Nå lite tråkigare nyheter, Mila är dålig. Eller jag vet inte riktigt vad det är med henne, men hon haltar på bakbenen, så antagligen något med höfterna. :( Hon äter medicin för det iallafall. Sedan ska hon röntgas och efter det får jag veta hur det ligger till. Jag vill verkligen inte att hon ska ha ont och lida. Men ibland kan man inte göra så mycket. SUCK. Jag älskar våran vovve men jag vill verkligen inte att hon ska ha ont. Så vi får se vad som händer och hålla tummarna att allt går bra. :) Nå sedan har vi liten och ganska Wild. :) Hon har haft en bra dag idag hos dagmamman och hon var inte ens ledsen då mika lämnade henne imorse :) Mycket roligt att det gick bra för ibland ska det skrikas och klängas fast i allt hon får tag i :) Nå men ikväll var Mamma hit, alltid lika trevligt. :) Sedan var vi till becki och busade lite eller tilda busade med moster. hehe. Mycket kul. Sen for vi hem och badade tilda tycker att det är roligt. Sen var det natti natti och tro det eller ej men inte en enda gång gick skruttan ur sängen för att nåjjsa eller ha en massa saker att säga. helt underbart. det betydde en liten extra stund ensam med gubben och vovven. ska snart ta henne på en kort promenix eftersom att hon inte får gå något långt pga hennes bakben. ;( Mjo så denna dag har faktiskt varit bra och jag lagade nyttig mat :) Ha jag börjar tycka att det faktiskt är roligt att laga mat, den du! Det var skit kul att laga mat, men lite lättare skulle livet vara om man hade fyra plattor som funkar, men den dagen kommer kanske då vi skaffar hus. Vilket vi för övrigt kollar ivrigt efter. banken har gett klartecken och det är bara att se om man hittar något man vi ha, men det är så dyrt och vi vill inte betala för mycket :/ Man vill ju faktiskt leva och man vet aldrig när det kommer ett syskon till tilda heller och man vill faktiskt ha råd att ha barn.. så vi bidar våran tid :D Men jag vet att vårat drömhem kommer att komma var så säker på det iallafall och då ska jag blogga som aldrig förr om vårat hem och mina inredningsideér :) Nu ska jag sova... kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback