lite ledsen i ögat..

Ibland ska man bara låta saker vara. Men ibland går det inte. Och jag har en förmåga att välja fel tillfälle att säga saker på. Men tjaaaaa, nu är det som det är. Det är som det är. :( Lite ledsen i ögat över det faktiskt. Sedan är jag också ganska ledsen i ögat över att Mila inte mår bra alls. Ledsen. Hon ska på höftröntgen imorrn och jag hoppas på det bästa, mer kan jag inte göra. Såå jobbigt. Känndes bra att bra med sofie idag om det. Jag vet iallafall att det kommer att bli bra för Mila, jag bara hoppas att hon inte måste avlivas för då bryter jag samman! Jag orkar inte med det också. fruktansvärt att bli utan hund isåfall :( LEDSEN till max redan, vet inte hur det kommer att gå om detta blir sanning imorgon. fy vad hemskt. orkar inte. vill inte tänka tanken att inte våran underbara vovve kommer hem till oss mera. usch. men om det sedan visar sig att allt är bra kommer jag att tacka gudarna för att hon inte har något fel!!! ag kommer att göra allt för att hålla henne vid liv. Älskade byracka. Ingen kommer att ta hennes plats, jag tror faktiskt inte att jag kommer att skaffa hund om Mila försvinner. Vill inte ha någon annan än Mila, och jag vet att jag aldrig får en till Mila. Snällare hund får man leta efter faktiskt. Neeej nu ska jag tänka positivt, för hennes skull skall jag göra det. Hon har inte mått bra av att bara vara inne och man märker att hennes humör inte är det bästa heller, jag har försökt att aktivera henne inomhus men det har inte funkat. :( Jag har tagit korta promenixer med henne, jag har tränat utomhus. Men inget verkar hjälpa henne, stackaren. man märker att hon haltar mera. suck. jobbigt. jobbigt. jobbigt att se henne på detta vis. Men jag ska vänta till morgondagen och se hur hennes röntgenplåtar. Och som sagt hoppas på det bästa bara. :) Nå det kanske är en bättre dag imorgon, men denna förkylning ska jag iallafall göra något åt ikväll :/ Mår som en påse skiiit. Tilda är inte heller i sitt bästa esse idag. varit trött och grinig. tror att det vankas förkylning och feber för henne också. stackars liten. hoppas iallafall att vi håller oss friska över helgen eftersom att vi ska fara till kjula är det meningen. men det ser iallafall inte speciellt ljust ut just nu. :( Men vad kan man göra det är ju faktiskt förkylningstider just nu. usch vad jobbigt. men skit samma sen har man gjort sitt med den biten iallafall. ska se på tv en stund sedan sova. natti natti.
kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback