Nyinflyttade och i V20

Då har vi bott i huset i ca 3 veckor, känns mycket märkligt men bra endå faktiskt. Nästa vecka ska jag o mamma försöka att röjja i lägenheten. :) Ska även försöka att sluta röka denna vecka. Hoppas att det går vägen iallafall. Helgen har varit underbar, var på bröllop till Jossan o Krille jag var brudtärna, vilket var mycket intressant. och självklart jätte roligt :) jossan var underbart vacker, väldiigt vacker i sin lila klänning. :) Jag o sandra var också super snygga i våra klänningar. :) festen var jätte rolig och mycket trevligt hade vi :) Tilda gillade inte alls att vara i kyrkan så Mika missa mestadelen av vigseln. men men. sedan var det dags för albins dop i söndags så jag har suttit i kyrkan två gånger denna helg. albin var sjukt söt i sin dopklänning. sötisen.

Annars har det gått ganska fort och vi har haft ganska mycket att göra, fick internet tillbaka idag :) halleluja. känner mig lite mera uppdaterad igen :) ska ladda upp bilder på huset, det gick inte jätte bra eftersom att jag tog fel usb kabel till kameran. SMART!!! så imorrn måste jag till stan igen och leta efter den. Hoppas att jag hittar den snart :)

Idag gick jag in i vecka 20 det e ganska skojj faktiskt :) bebis röjjer runt som vanligt bara :) hehe

nu ska jag ta det lugnt. ska ut på en tur med cheeky imorrn :) Nice hoppas det fina vädret hänger med imorrn oxo :)


KOMMENTARER,

I början då vi flyttat hit kändes d som att vi va hos nån annan på besök bara. Men me tiden blir d mer o mer hemma. Hoppas ni har d bra där. Kram

2010-04-13 // 19:25:40
» ninni

Härligt! Oj tiden går fort - tre veckor i huset redan och magen 20 veckor! Jestas!

Lycka till i fortsättningen!

2010-04-14 // 05:43:04

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback