<3


(Tilda 5månader o Mila)

Tiden går fort då man har roligt. :) Min lilla skruttunge blir ju faktiskt 3 år den 25 September :) tiden har verkligen gått fort och det har hittills varit en underbar resa :) Men visst har det varit upp och ner också. Men så är det då man har barn och speciellt det första barnet, vissa säger att första barnet är ett test med andra barnet går allt bara på ren rutin :) det får jag ju snart veta eftersom att snart kommer bebis <3

Ska verkligen bli roligt :) men lite spännande är det faktiskt, lite läskigt men samtidigt mycket roligt!
Mycket snart är man två barnsmamma och har då det sk svensson livet, villa vovve o volvo samt två barn :) det saknas bara att man e gift oxo. :) Men det blir inte av säger gubben min, kanske lika bra, men det är ju faktiskt alla flickors dröm att få stå där framme en vacker dag :) drömma kan man ju alltid. ;)

Var till stallet ikväll, faktiskt mycket avkopplande. Såg på då syrran red, o cheeky var lika stel som ett järnrör men det ska nog ordna upp sig bara medicinen har börjat att värka. Hoppas jag iallafall... Känner mig ganska nedstämd sedan vi fick reda på att hon har spatt, jag har ju iallfall turen med att hon fortfarande är ung och med rätt behandling så ska hon bli bra igen. :/ Men det känns fortfarande lite vemodigt. :/Nåja det blir nog bra hoppas jag iallafall. :)

Annars har det varit en ganska lugn och tråkig dag, jag och tilda har varit ute en sväng och gått med Mila samt varit tidigare till stallet tillsammans. (gick ganska bra)
Sku ha gått till parken men då började det att regna som vanligt.. :/ Så vi vart inne... Har pärlat lite i tildas o pyrets sänghimmel som ska vara ovanför dagbädden i lekrummet deras :) Kommer nog att bli fint bara det blir klart :)

Nu ska jag gå och sova så jag inte sover bort hela dagen imorrn, ska ge cheeky medicin och sedan ska hon skos :) Tilda ska vara med sin mommo under tiden jag fixar med hästen :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback