ha begäret stillat! :)

Då var skötväskan beställd ;) Hehe kunde inte hålla mej o dessutom så kunde man ju använda den som datorväska efter att barnet inte behöver ha den ngt mera :) yey :)

igår vart det middag hemma hos Emma o Theo tillsammans med Johanna o Nellie samt Lina o Albin, herregud säger jag bara, jag är MYCKET glad över att Tilda äter själv iallafall, och jag har verkligen inte saknat att inte få äta ifred :) Men gud vad söta dom små trollen e, och dessutom så minns man hur liten tilda verkligen var. ;) Men det är snart 3 år sedan världens sötaste lilla tjej kom till världen <3 Älskar <3

Även om det ibland kan vara jobbigt med hennes trotsålder och hennes starka vilja så kan man inte göra annat än att älska henne <3

Har varit extra trött dom senaste dagarna, har inte fått sova ordentligt. Pyret har haft full rulle och så har jag haft små sammandragningar till och från. Samt att jag måste kissa varannan timme typ. Så jag e jätte trött trött för tillfället. :( Men det ska väl gå över hoppas jag iallafall. :) Vill inte vara trött inför förlossningen. vill verkligen inte det. men men. nu i några dagar har jag haft huvudvärk, inte roligt, men jag tror det beror på denna envisa förkylning... :( Annars e nog allt bra med magen min :) Pyret sparkar o flyttar rumpan åt alla håll, och det ser faktiskt roligt ut :) Hela magen far åt alla håll :) MYS!

Imorrn ska Cheeky till veterinären och tilda ska vara m mommo sin, dom skulle väl kanske börja måla i lekrummet eftersom att jag inte får måla... :/ Men som tur är har man en underbar mamma som fixar det :) Ska försöka skriva ut chabloner på datan sen.. :) Men jag e ganska okunnig med sådant så jag tror att syster Johanna får ta hand om det ;)

¨nu ska jag försöka sova så kanske jag e piggare imorrn än vad jag var idag ;)

natti natti!!!

kramar mamma bammen

KOMMENTARER,
» Catta

Var fick du tag i den?

2010-08-23 // 09:21:03

Jag köpte den från mylittlestar.se :)

2010-08-24 // 07:25:20

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback