molande värk

Usch har haft molande värk i snart fyra veckor, och idag/kväll har dom blivit värre :( inte bra känner hur det river o drar på fel ställe. går in i vecka 32 imorrn o hoppas hoppas att pyret håller sig inne i magen. vill verkligen inte hamna till åbo eller uppsala. Hoppas på att jag iallafall inte har öppnat mig för då blir de jobbigt. men det fiår jag reda på på tisdag om det har hänt eller inte. börjar faktiskt bli lite nervös. men blir man nervös brukar det bli värre så jag försöker att tagga ner, tänka på annat. på hur roligt det ska bli att fara till parken zoo med tilda och att tilda snart ska börja på lekparken. :)

ska försöka hinna fixa barnrummet också, eller lekrummet blir det väl :) Ska bli roligt att inreda åt tilda o pyret. :) tilda ser verkligen framemot det, att vi ska pyssla med hennes o pyrets lekrum, blir lite pyssel innan det är klart. samt en tripp till ikea, så ska tilda få komma med så ska hon få handla det hon vill på barnens ikea ;) O hennes mamma ska handla det viktigaste till rummet, lite möbler o annat smått o gått :) Ska bli super roligt. då går tiden fortare, ska köpa färg i veckan, ganska tråkig sådan blir bara vitt. Men det kommer att bli lite roliga bilder på väggarna o sedan ett par coola gardiner iallafall. :) så det blir ju lite färg i rummet. dessutom ska vi laga en vägg med griffelfärg så att busfröna kan göra sina konstverk ;) hoppas bara att dom inte börjar rita på andra väggar i huset sen. HEHEHE.

Men det ska bli jätte skojj faktiskt att få göra detta. blir att hämta hem en säng dit oxo som jag fått av svärmor, som kommer fungera som soffa/gästsäng. har spanat in lite schyssta grejjer dit. Imorrn ska jag o tilda till stan o se om vi hittar filttyg samt filtlim lite pärlor med mera för att fixa till hennes myggnät hon inte gillar. Det är så tråkigt mamma säger hon. Sötisen. :) Så vi ska piffa till det lite på egen hand. Kan bli coolt då det är färdigt, måste köpa nål och tråd också så att vi kan få det dit sytt :) Samt lite ståltråd så vi kan hänga dit dom stora fjäriljar jag köpte till henne på panduro. :)

nej nu ska jag ta det lugnt. ska försöka lägga upp bilder här imorrn men jag e så dålig på det så får se hur det går :)

natti natti. 

kram Mamma Bammen 

KOMMENTARER,
» Ninni

Ojdå hoppas verkligen allt går bra nu! Sköt om dig, ta det lugnt, ta dig tid att bara vara...

Håller tummarna!

2010-08-03 // 15:12:33

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback