Parken Zoo ocg pyret

Ja igår bar det alltså av till eskilstuna tillsammans med Tilda, Mika, Moster Becki, Moster/gummor Lina, Morfar, Mormor, Albin, Gammel Mormor, Gammel Morfar, Gummor Sirpa. Vi åkte ju då med rosella på morgonen käkade sjöfrukost och tilda åt faktsiskt köttbullar till frukost, jipppii! ingen kunde vara gladare än hennes pappa o jag :) eftersom att dom senaste veckorna har varit matstrejk på hög nivå. :/ Nåja det gick som smort, sedan parkerade vi oss alla i bussen och for till Eskilstuna, när vi kom fram käkade vi lunch på restaurang pingvinen, verkligen att rekomendera :) god mat och gjort för barnen. :) Tilda fick åka skrinda eftersom att linas emmaljunga käppade så albin fick ta tildas paraplyvagn :) men bra gick det, såg en massa djur och dom flesta djuren hade faktiskt bebisar :) det var riktigt roligt att se, dom var så söta. Sedan fick vi se då dom matade geparderna, stor upplevelse för dom stod upp mot gallret så man kunde nästan känna på dom (men det får man ju inte) Tildas ögon var som tefat :) hehe! Tilda bubbla på som aldrig förr, hon vaknade kl 06 och somnade vid 15 för att sova ca 30 min sen var FULL rulle igen. Hon tyckte att det var jätte roligt, att se alla dessa djur. :) Men det hon o jag gilla allra bäst var tigrarna och att dom faktiskt hade en tiger bebis, som inte var gammal! den gick alldeles vingligt ut ur sitt gömställe, herreguuuud vad den var sööötis!!! helt ljuvlig liten bebbe :)

Tilda köpte en flamingo samt att hennes pappa köpte en tigertröja åt henne :) sötis! så hon har lite minnen från parken zoo, nästa år blir det att fara till furuvik och då skulle vi stanna över natten :) så det ska bli jätte skojj det oxo samt att då är vi ju flera som ska åka med :) 

annars är det ganska bra med magen, förutom att jag får inte sova speciellt mycket på nätterna så jag är extremt trött dagtid. samt att tilda har en ny mardrömsperiod samt att hon villl bara vara med mamma o pappa. vilket är bra men ibland vill man ha lite egentid. :/ men jag förstår henne oxo att hon tycker att det är jobbigt att hennes mamma inte orkar göra lika mycket saker mera. men snart e jag på g igen, det är ju inte länge kvar nu. :)
men jag har fortfarande värkar fasst att jag äter medicinen, o mitt blodtryck är nere i botten egentligen ska man inte kunna stå med mitt blodtryck men jaja jag har ju aldrig varit normal hahaha!!  :) RR är nu 85/50 m medicinen. höhö det ni! inte undra på att jag är trött lixom, men men jag orkar iallafall röra mig. Pyret har trångt för varje gång pyret rör sig så ser man hur magen min flyttar sig o att bulan oxo rör sig från sida till sida :) ser jätte roligt ut :) samt att 90 procent av tiden ligger pyret på vänster sida av magen och verkar inte slippa ngnstanns utan vill men sitter fast kilad på vänster sida :/ så jag kan inte sova på vänster sida mera, och bland inte heller höger för att det gör ont. jag LÄNGTAR tills jag får sova på MAGE igen :))

Nu ska jag sova. Natti natti.

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback