Skyddsängel

Skyddsänglar!

Ibland får jag kännslan av att jag har en skyddsängel som vakar över mig,

Ibland kan jag känna att någon är nära, att den har ett vakande öga över mig.
Jag saknar Pappa.

Just nu har en god vän till familjen det jätte jobbigt, jag hoppas att hon orkar genom det sista.
Jag hoppas att hennes syster vakar över henne från molnen och ger henne styrka.
Och Jag hoppas att Hon vet att vi alla finns här för henne!

Lite deppig blogg idag...
Kanske orkar skriva mera senare...

Kramar Mamma bammen



KOMMENTARER,

vi har alla någon som finns där även om vi inte kan se dem,våra hjälpare är dom som tar oss igenom det svåra och gör att solen börjar skina igen.Kramar

2010-08-26 // 21:33:51

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback