Söndag.



en av få bilder på tilda sovandes :)

Idag vart en ganska lugn dag. Vi steg upp sent, åt gröt till frukost. Sedan for jag till Cheeky och gav henne medicinen :) Som vanligt kom trollet fram direkt och stack huvudet i famnen <3
Efter det hem och sedan bar det av ut till Lemland till goda vännerna Jossan och Crille för att hjälpa dom lite med renoveringen :)
Medans vi satt och pratade så skuttade tilda upp i famnen min och satt och plockade med sina kramdjur, sedan så somnade hon i famnen! Herregud vad länge sedan det var hon gjorde det! Jag vart jätte jätte glad. underbara ungen våran!
Nå jag vart tårögd eftersom att det inte händer speciellt ofta!

Sedan for vi hem och käka pizza orkade inte laga middag idag... Sen har det bara varit soffhäng och mys. Tilda o jag badade dock badkar. Nu har tösen redan sovit 1 timme. Jag har sett på Bones, Mika har duschat och katten samt hunden ligger i soffan. En heeelt vanlig trååååk söndag har det varit.
Men det är skönt med sådanna också.

Imorrn blir det MVC och lyssna på bebis igen :) Tilda ska också komma med :) Ska bli skojj :)

Nej nu är det snart natt natt...

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Ja barn är goa när de somnar i famnen - ja så klart är de ju goa ändå men det är så mysigt menar jag. :-))

2010-08-30 // 10:39:35

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback