mycket att göra..

Ja det händer som vanligt mycket här hemma hos oss. Tilda har full rulle :) mycket roligt. sedan har vi mycket med huset, det går framåt. borde vara färdigt gipsat ikväll.. skönt. sen är det bara alla färger kvar. tildas tapeter kom idag, det tog ganska läääänge tyyyp.. men dom kostade inte så mycket så det gör ingenting. ska köpa vit färg till hennes rum också. Ska fara med Johanna till hobbybutiken och handla färger på fredag så att hon får dom färger hon ska ha till tildas rum. :) det blir en stoooor väggmålning av nallepuh och hans vänner. som tilda själv önskat :) hehe det är ju hennes rum så man måste ju tillmötesgå hennes vilja också ibland.

Nå men vi har iallafall tildas rum så gott som klart efter helgen. vilket är jätte bra. tilda och jag ska ta det mycket lugnt i helgen och bara göra roliga saker :) som att åka pulka, baka en sockerkaka, tvätta och städa samt packa det vi inte använder ska ner i lådor och ställas i ett hörn. jag måste komma ihåg sopsäckar, finns ju ganska MYCKET att slänga både papper och annat skit.. Sedan sätta tildas alla kramdjur i en säck, hennes vovve kisse behöver tvättas, men det e lite svårt då hon ska ha dom med sig överallt. hon kan inte sova om dom inte är i sängen och hon kan inte åka bil om inte dom är med. :) gullungen.

Mika har varit i huset nästan varje kväll, jag och tilda har varit då jag inte har jobbat. annars har hon varit tillsammans med mig. eller hennes mostar eller mormor. men allting ser jätte bra ut, vi kan vara nöjda vart stooort och luftigt sedan vi gjorde dörrhålen större. :) det blir bra sen när luften börjar cirkulera. Hoppas att vi hittar nytt kakel till köket snart. har lätt beslutsångest. usch. jag hatar att ha det. men det reder sig nog. måste hitta färg till dom andra rummen, samt tapeter. :) nice. nåja jag hittar nog snart. :) nu ska jag sova. tidig dag morrn för jobb, sedan behöver cheeky mig. :) kramis

KOMMENTARER,
» ninni

Ni kommer säkert få hur gött som helst!

2010-01-28 // 09:11:47

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback