onsdag

Åkte hem från jobbet efter att ha spytt vid 18.30 fyyyy faaan. jag spyr aldrig då jag får magsjuka inte ens av vinter kräksjuka. fattar noll. bäddat ner mig på soffan och mår illa. e trött så det blir nog en ganska tidig kväller ikväll. Tilda gick just och lade sig. Sa att hon haft en bra dag idag hos dagmamman och att hon haft riktigt roligt ute i huset tillsammans med sin Pappa och Ukki och Tätti. Gullungen. till mig sa hon : Mamma det blir bra, inte vara ledsen. söta böna. Herregud vad jag älskar våran lilla tilda wilda. Annars har det inte hänt så mycket, varit ganska trött överlag. Men det är väl så då alla spänningar går ur kroppen, har ju varit ganska spänt sedan vi var och tittade på huset första gången. Tills dess att vi fick det. :) Men det ska nog bli bra, väntar på att vi ska få flytta in och göra huset till vårat eget på riktigt. :) Men i den här farten lär det ju inte bli mycket gjort iallafall... fan först e man sjuk hela förra helgen och så ska man inleda sin långledighet med att vara sjuk iggeeen. blir galen. men det går väl över... lite irriterad. men det går över. Mika har laddat ner en film, jag tror att jag ska dra täcket upp till näsan och titta på den så jag inte smittar ner resten av familjen.... ;( men iallafall...

skriver igen imorrn med förhoppningsvis bättre humör den gången... natti natti...

KOMMENTARER,
» ninni

Usch och fy, magsjukor är ta mej tusan det värsta av våra sk vanliga sjukor man kan ha. Hellre hög feber än att spy och .....

Krya på dig!

2010-01-20 // 20:02:58

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback