tidig dag idag...

Varit tidigt till stallet, kl 06.05 stod jag och gav den första hästen frukost :) hehe. TRÖTT men det gick bra alla hästarna var jätte jätte snälla! Kallt var det iallafall imorse, men skojj. var sedan och jobbade 8-14 hade egentligen ingen ork alls imorse då jag vaknade, trodde huvvet skulle rasa samman. :( Men det gick bra, sedan tillbaka till stallet och göra det sista. :) så man kan säga att det har varit ganska mycket, tilda for med moster Lina och represtenterade våran del av familjen på ett 50 årigt kalas :) så Mika for till garaget och lagade lite tillsammans med Jimmy, det var nice att dom gjorde det eller dom håller fortfarande på. Annars har dagen varit ganska normal. var ut till syrran Marika och pratade lite strunt med henne. tilda fick leka med lilla Johnny herregud som dom håller på, dom är som syskon. :) hehe helt vilda :) men tilda somnade ganska hastigt iallafall, tio minuter tog det ikväll. Mycket bra mycket bra. Har haft en liten stund i ensamhet, kollat fejjan som vanligt. ;) har funderat ut lite möbler samt hittat matsalslampan, den hade syrran o ove liggandes, perfekt! behöver inte leta efter en sådan mera. haha. måste bara få den godkänd av Mika :) haha. men det tror jag inte att jag får, men kanske ;) den blir jävligt bra i matsalen iallafall. ska bara hitta mitt bord jag vill ha lite billigare, men det verkar mest omöjligt men jag tänker inte ge upp jag SKA ha det. Det är bara så det :)

neeej nu ska jag SOVA jobb imorrn igen 8-14 sedan 15-21 hujuj... trötter jag... förkyld som fan... stegring... går nog över... Nu sova så man orkar med jobbet... natti natt!

KOMMENTARER,
» ninni

Det blir nog bra. Ja mycket funderande, möblerande ( i tankarna) och annat blir det. Lycka till!

2010-01-31 // 05:40:45

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback