27 september 2010

Jaha idag var vi till Barnmorskan på mödrarådgivningen, gick bra, Pyret hade fina starka hjärtljud, dock var d inte så bra med molande smärta nästan alla dagar :/ så jag ska träffa dr.frankman på tisdag för undersökning ifall att värkarna har påvärkat livmodern. Isf skulle jag äta medicin i några veckor, ca 5 veckor vill dom att ska gå för att jag ska få förlösa här hemma :) HOPPAS på det iallafall. Men egentligen vill jag inte ha medicin eftersom att jag inte ens gillar att ta en panadol om jag har ont. Man måste ju tänka på bebis... :) Pyret hade inte heller svängt sig, men hon trodde att det var bra med plats och att det fanns tid att pyret skulle hinna med det innan förlossningen. HOPPAS  HOPPAS!!! vill verkligen inte föda i säte, och jag vägrar att göra det. vill hemskt gärna ha min kropp kvar efter denna förlossning :) men bm sa att kvinnas åsikter respekteras vid sätesförlossning tacka gud för det iallafall. :) Men det ska bli mycket intressant det ska det bli. Jag hoppas att bebis kommer före utsatt tid eftersom att vi vill att tilda ska ha sin födelsedag ifred. :) 

Har varit ganska lugnt annars. Mikas semester är snart över, dock har Tilda börjat matvägra IGEN ingenting duger i matväg för henne och jag vägrar att ge henne kakor och annat tjaffs. Äter hon inte middag blir det ingen glass heller. Hemska mamma jag är. Men ger man henne alltid det hon vill kommer det att bli bekymmer. Hon har även sovit lite oroligt men det beror nog på att det är så mycket som händer vissa dagar, andra dagar tar vi det bara lugnt. men hon svälter sig iallafall inte, idag på vikingamarknaden åt hon en hel hamburgare från bolstaholm, jag o Mika stod med vidöppet gap o bara tittade på henne :) sötbarnet vårat <3 ibland kan bli förvånad :)

kanske på måndag ska vi fara till parken zoo med familjen, ska bli mycket roligt. annars far vi nästa söndag :) men vi hopppas att det är uppskattat iallafall ;)

nu ska jag sova..

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback