Nyheter

Jaha mina trogna läsare. Då har jag gått in i vecka 16+3 och bebisen röjjer hejvilt i magen och tilda röjjer på alla andra ställen i lägenheten :) Underbart.
Jag vart sjukskriven tills den 18 Maj men doktorn sa att det var slut jobbat för min del. suck. ville inte alls detta men jaja det är som det är med det. Föglossning är ju inte att leka med, det går bra vissa dagar och andra inte. Men det är värt det sen i höst då bebis kommer :) ska på ultraljud den 26e mars då får vi ett exakt datum :) ska bli nice att se bebis. :)

Jag har varit ganska trött på sistone men mitt HB ligger på 145 så jag tror att det finns andra orsaker varför jag är trött.
I lördags var vi hela familjen till Ikea och handla lite smått och gott, sedan till jysk och handla mina underbara matsalsstolar :) kunde inte vara gladare jag fick dom :) en kvinnas magiska hand kan göra mycket gott i sin mans plånbok :) haha..
Tilda tyckte att det var jätte skojj och uppförde sig exemplariskt och vart lite trötter inne på ikea så hon somnade i kundvagnen :) sötis. bild kommer att komma på henne. :)

Det händer ganska mycket i huset också, vardagsrummet är klart, innerdörrar på plats, golv i alla rum. taklister i alla rum, golvlister kommer in imorrn i alla rum. Mika köpte garderober till vårat sovrum. :) Så i nästa vecka borde vi ha börjat flytta in vilket ska bli underbart!!! läääängtar.

så det var lite av vad som hänt. Nu ska jag natta tilda.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Spännande med ultraljud... Och kul me ikea shopping! Kram till er.

2010-03-16 // 20:03:12
» Emma

Oj, vad det går undan med graviditeten=) Och med huset.. kul att ni får flytta in snart!

2010-03-17 // 07:06:28
» ninni

Sköt om dig och bäbis!! Ta´t lugnt...

2010-03-17 // 16:59:25
» Anna

Tack för senast :D! Ni kommer att få d så fint i ert nya hus!

Mysigt att bebben busar i magen :)! Glömde fråga om du prövat akupunktur mot foglossningsvärken? Det hjälpte mej efter ngra besök, fast jag inte är så himla överförtjust i nålar..

Hehe.. tror det är ngt genetiskt fel på karlarna, för de verkar alla ha samma gemensamma ovilja mot Ikea :). Det är ju så kul att gå där, trist bara att det oftast blir så himla dyrt i slutändan.. men kul är det :).

Ta det nu riktigt lugnt, fast jag vet hur svårt du har med det. Du får väl börja med scrapbooking eller handarbete :D!

Kram!

2010-03-25 // 09:49:09

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback