v 15 imorrn :)

Idag tänker jag gnälla i min blogg. Det har jag rätt till idag faktiskt. :p

Jaha då har allt vad höfter heter PAJJA SÖNDER TOTALT, fy fan vilken smärta jag har efter dagens/helgens arbete. Och inte hjälper Panadol heller.. USCH!!! jag kan inte ens rida Cheeky så jävla ont tar det, jag blir ledsen. Fick en akut tid till läkare på Mödra på Tisdag och jag vet vad dom kommer att säga. Sjukskriven resten av graviditeten. HELVETE vill det verkligen INTE. Har INTE tid med det heller för den delen. Men jag måste jag vet, kroppen har gett upp hoppet. Och dom sa sist på mödra att om jag inte lugnar ner mig så kommer jag att få hoppa kryckor snart NEJ `TACK säger jag barra. Det är inte roligt alls... Usch... Jag är så ledsen..LEDSEN jag vill inte vara hemma hela dagarna och bara glo. Det finns inget värre än det, jag trodde att detta jobbande skulle sporra att sluta röka men neeeheeej... Nu kommer det att bli värre då jag bara ska gå hemma... Dålig gravid jag är jag vet alla risker och jag vet att det är farligt att röka då man är gravid. Men SE på Tilda inte är det något fel på henne heller över huvudtaget, inte ofta hon är sjuk och inga andra problem. Ligger över sin kurva i kunnande. Så så farligt tror jag det inte är. I måttliga mängder. INTE ett paket om dagen, men ngra stycken iallafall.

Usch vilken gnälltant jag har blivit. Jag inte gillar alls. Men jag har sagt till Mika att efter denna bebis blir det inte fler. Inga flera bebisar. För fy fan vad ont jag har just nu. Jag kan inte sitta ordentligt, jag kan inte gå eller stå allt gör bara ont ont ont! fyy jag vill verkligen inte ha det såhär och jag vill inte gnälla heller men det är såå jobbigt. sååå jobbigt. Mika försöker att vara en förstående sambo och göra allt så jag slipper men det blir jobbigt för honom också. Tilda försöker jag att roa bäst jag kan, men hon börjar ju bli lite vildare och vill att man ska springa och dansa helst hoppa jämfota konstant. sötis. älskade älskade tilda. herreguuud vilken sötis. :)

Ikväll har vi varit i huset, Mika och Krille fick massa gjort med elen vilket är bra. Så nu fungerar tildas rum samt vardagsrum och matsal. Mycket nice. Om jag orkar och inte har så ont ska jag måla hela hallen imorgon. Hoppas hoppas att jag får orken till det. Sen måste jag handla. Bara jag hittar mitt elektronkort... UUUPS... Igen...
På lördag blir det att handla lampor och graderober till huset. till ikea Mika har redan kollat vart allt finns så det inte blir en massa onödigt som han säger. TRODDE han ja :) Ska även vara katt och hundvakt en vecka till Mamma o Leif för dom ska fara till solen en vecka. Så det blir sund hela veckan och denna gång ska vi ta med våran katt. För han blir så ledsen då vi är borta. PLUS att huset ska försöka bli inflyttningsklart. :) Men jag vet att jag knappt kommer att orka laga middag så det blir nog bara att ta det lugnt för mig och peka vart allting ska. Som min ena tjejkompis sa fördelen med att vara gravid är att du inte behöver göra någonting. :) haha... säkert... jag kommer att börja klättra på väggarna snart.. :( Men iallafall.. ikea på lördag ihopp om att hitta massa saker samt till rusta och jysk yepp mycket att hitta.. samt ny tv skulle tydligen med hem. Nice. Mika måste väl få handla en massa saker då han ska vara med mig på ikea. :) Mattor ska jag ha från rusta iallafall.. :)

Nu ska jag mysa med Mika det händer inte så ofta eftersom att han och våra vänner sliter som djur  med att få huset klart så fort som möjligt. våra underbara vänner. utan dom hade ingenting fungerat. och man vet vem som är ens riktiga vänner då det kniper. ni är underbara på alla sätt. tack och åter tack.  även tack till min moffa och hans fru min gummor för att dom jobbar o sliter i huset då vi är på jobb. tack ttill er. Ni är alla bäst.

Nu ska jag ´myyyyyssssaaaa!

hoppas  på bättre humör imorrn och gladare miner från mig själv.


KOMMENTARER,
» Åsa

Äh, det där med att sluta röka väljer man själv. Jag slutade först när jag var i vecka 23. Och då vi var på ultraljud sa han att vår bebis var perfekt, alltså rökningen hade inte gjort någon skada då iaf :)

2010-03-08 // 18:13:08

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback