dålig på att uppdatera JA

Har hänt ganska mycket sedan sist. Mika fixar på med bilen, vilket alltid e lika trevligt. Men mest gör ju endå Jimmy eftersom att han inte har en gnällfis till tant och barn :p

Tilda donar på för fullt. Har endast blöja på nätterna, duktig tjej! Så har det varit ganska länge faktiskt, gick över förväntan att sluta med blöja dagtid, har bara hänt lite småolyckor men inte många. :) Tilda sover ganska bra i sitt rum vissa nätter, andra så går det inte lika bra. Men det gör ingenting, man känner sig behövd då hon ropar efter en på nätterna. Men man är sjukt trött på morgonen då man ska vakna tidigt :)
Men det är det värt, ganska skönt att bara ha ett blöjbarn då bebis kommer, ska verkligen bli nice. MEN tilda kan börja protestera att hon ska ha blöja också men det får man ta :) Sommarplanerna är redan i full gång, vi ska fara till junibacken, eskilstuna zoo, nyköping samt race på Kjula. Så sommaren är ganska fullbokad :) Man måste planera sen hoppas jag att bebis inte kommer då vi är på Kjula för d e ganska långt från eskilstuna till Åland :) hehe

I huset trivs vi mycket bra, Mila har haft det lite stressigt för jag får inte gå ut och gå speciellt långt mera efter att jag var till fysion, så hon har blitt lite rund om magen :)
Men iallafall trivs vi i familjen mycket bra, ska hämta lite saker från Ikea för att få vårat hem lite hemtrevligare på fredag tillsammans med bästa Jossan som är snäll och kommer med mig :) Ska bli skojj att göra något annat än att bara sitta hemma, MEN jag kommer ha mitt bäckenbälte på mig hela dagen :) Så att jag klarar av att gå igenom Ikea utan att sitta ner tusen gånger. Sen ska vårat gästrum/kontor få sig en omgång med målarfärg nästa vecka. Fick en 90 bred säng idag av svärmor som kommer passa perfekt där inne. :) ska även leta fram ett gammalt skrivbord, ska inhandla en stol samt nya gardiner sen kommer det att vara perfekt. :) Kanske man hittar något bland allt kaos sen då jag är färdig. Ska även ha gammla garderoben som lakan och handduksskåp, jag tror det kommer att bli perfekt. Men färgen kommer att bli ganska tråkig. Bara vit, med plommonlila gardiner och matta. Jag tror det blir mysigt. Har vännerna någonstanns att slagga då dom kommer över och har druckit en öl eller två för mycket. Ska fara till bromarks imorgon och köpa en välkommen skylt :) sen efter Ikea o Rusta trippen så har jag nästan allt klart bara att montera och vara glad sen. :) Ska bli roligt att ha ett litet projekt att pyssla med så dagarna går lite fortare. :) Ska försöka sätta upp lite bilder snart, men min USB kabel tll kameran e fortfarande borta. :S

Bebis röjjer runt i magen, vilket gör att man faktiskt känner sig lite förundrad. Jag minns inte så mycket av då jag väntade tilda men det var ju endå ett tag sedan. Men denna bebis e vild så jag tror att det blir en tilda till :) har alla värden på grej, men är jätte trött. Konstigt då man har perfekt HB och jag har faktiskt dragit ner på det mesta och tar det lugnt. Rökandet går det sisådär med, vissa dagar nästan ingenting och andra dagar många. :( Men det tar sig säkert, ska försöka ha mycket pyssel hemma så kanske det går att sluta lättare. HOPPAS.

Har även hunnit vara morsdag, fick en jätte fin teckning av tilda som hon så fint ramat in. :) gullis. Av gubben fick jag en puss och en kram. :)
Annars firades morsdag ute i sund tillsammans med min mamma o min mommo några systrar var också på plats. :) Mycket roligt att det blev så. :) god mat och trevligt sällskap.

har idag beställt ny telefon :) Hoppas att den kommer snart, men dom sa att den skulle komma först 24 Maj d kommer att ta ett tag :) men man får vänta bara sen blir det roligt iallafall. :)

Nu ska jag se på ishockey vm med gubben! :)

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback