Funderar

Jag har funderat ganska mycket hela denna vecka. Vad jag ska göra efter att jag min mamma ledighet är över. Jag skulle vilja plugga, men det finns inte den ekonomiska möjligheten. :( Har egentligen inte lust att jobba som man gör mera. morgon kväll. Och ledig en helg av fyra, inte då man har småbarn hemma. :( Det gillar jag inte. Känner att jag redan har missat så mycket med tilda. Vill inte göra det med nästa barn. Det enda negativa med att jag gått hemma nu så länge är att jag får långtråkigt. Men det finns ju saker att göra i detta hus endå. :/ Men man är ganska ensam på dagarna. Alla andra jobbar så det blir ganska tråkigt. Ibland sällskapar jag med Lina och Albin men annars så gör jag inte så mycket. Brukar åka till Cheeky då jag får riktigt tråkigt. Saknar Mika då han är i garaget, trots att han inte är där så mycket. Men iallafall. ¨

Så det börjar krypa i huvudet, jag gillar inte att vara ledig för då blir jag alltid att fundera alldeles för mycket. Men men. Jag måste ta reda på saker. Jag vet egentligen ingenting hur jag ska göra. Har inte ork att plugga till sjuksyrra i 4år det är ingenting jag ser framemot. Men det vore riktigt roligt att göra något annat. Men det är samma sak med det yrket. skiftesarbete. men jag trivs med mina gamlingar men jag skulle endå vilja jobba måndag ti fredag normala tider. HUJ jag vet ingenting.. men det ordnar sig säkert....

Tilda har varit duktig, fortfarande torr dagtid, bara nattetid kvar. Men det tycker hon att är jobbigt. Hon måste själv bestämma sig hur hon ska ha det annars går det inte alls. :) envisa damen min <3

nu ska jag bara städa sedan hämta tilda wilda. :)

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Ja d e inte lätt d där inte, va man ska göra. Men som sagt så har du ju tid att fundera ännu. Att plugga e nog tufft, men d går bara man vill. Så e d väl nog med de mesta. Bara man kommer på vad man verkligen vill först ;o) . Ha d bra!

2010-05-27 // 06:08:11

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback