God Morgon!

Idag börjar min dag lite tidigare än andra dagar, men det gör ingenting. Mika försov sig och jag fick köra tilda till hennes dagmamma. :) Tilda har sovit lite dåligt inatt, vilket betyder att jag också har sovit dåligt. Mika vaknar inte ens om en bomb slår ner så han har sovit gott :) fattar inte att karlar kan sova sig igenom allt, medans man själv vaknar av att en nål trillar i golv eller att katten kurrar. Konstigt det där :)

Idag har jag egentligen en enda plikt att göra och det är att luncha hästarna kl 14 :) annars har jag inga andra förutom att jag måste handla middag för 5 dagar och hitta en present till Mika. :) För han firar födelsedag på torsdag, gulle gubben. Jag ska laga jordgubbstårta att överraska med på sängen ;) Sen får han laga resten av dom till gästerna som kommer senare på kvällen OM det kommer någon. Ska iallafall ha lite middagsgäster så vi får se vad som händer riktgt. :) våran godevän Palle från sverige kommer imorgon för att börja bygga bur tillsammans med Mika o Jimmy :) så det ska bli jätte roligt att han kommer över, han stannar tills söndag. alltid trevligt att träffa goda vänner från grannlandet :)

Ska nog försöka att klämma in en dejt med Lina och Albin idag :) E så härligt att se Albins leende ansikte då man pratar med honom, lilla gulleungen!

Nej nu göra något vettigt.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback