Då var lilla julen överstökad!

Jahapp då var Lilla Jul avklarat och den spenderades ute i sund hos Mamma o Pappa. Alltid lika mysigt att vara där ute. Jag och barnen sov över och det var riktigt mysigt. :)

Idag har det varit en ganska soft dag, har städat huset. MYCKET VÄLBEHÖVLIGT! Dock har jag fortfarande Tildas rum att reda upp, ska plocka upp hennes saker som hon har överallt, samt plocka bort dom saker hon inte leker med och bara ha kvar dom saker hon faktiskt använder. Tösen har lite för mycket grejjer nämligen! ;) Så mycket att hon inte ens själv vet vad hon har.. hehe :)

Ludwig är så fantastiskt underbar just nu, han bara skrattar och ler då man pratar med honom och har verkligen utvecklat en personlighet som är hans egen. :) Dock skulle han kunna sova tidigare på kvällarna och vakna tidigare på morgonen men jag ska inte klaga. får ju sovmorgon alla mornar :)
Imorgon är det dags för rådgivning för lilleman, jag tror att han har gått upp till 6kg för han börjar bli tung att bära i babyskyddet :) hehe!

Tilda har haft en bra helg enligt hennes egen utsago. ;) fick fina lilla julklappar och vart lite skrajj då det knackade på dörren o lilla tomtenissen kastade in julklapps kassen :) Men i övrigt gick det bra. Hon sov över hos mommo o moffa från fredagen till lördagen och det tyckte hon att var jätte roligt, tack mamma för att hon fick sova över! :) Tilda var jätte glad över det. Ikväll har hon dock haft lite utbrott men dom har gått över ganska fort. Men sen har hon även haft dille på att reta Pappa sin till vansinne.

Jag har börjat få egentid tillsammans med Cheeky eftersom att det är för kallt för Ludwig att vara med i stallet så har Mika honom undertiden jag är till henne. Och det funkar jätte bra, han tar flaskan och det fungerar både med bröstmjölk och ersättning. Han får heller inte ont i magen av den. Det är jätte bra och ingen är gladare än jag. För jag behöver verkligen den där stunden tillsammans med henne. :)

Dock är det kallt här på ön och det betyder att det inte heller är någon park eftersom att det är över 10 minus grader... UH kallt! Jag vill ha sommar, men samtidigt mååste jag medge att det faktiskt är vackert då det är vindstilla och massa snö. :) Men inte min favvoårstid för det är sommaren och dom varma sommarkvällarna på racesäsongen tillsammans med goda vänner, god mat, snabba bilar och en kall smirnoff ice i handen :)

Nu ska jag äta lite chips så jag får lite kött på benen så jag inte fryser bort under vintern :D haha

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback