Ludwig 2 månader!

Idag blir Ludwig två månader, det firades med ett rådgivningsbesök :) lilleman väger idag 5780g och är 59cm lång :) Han har blivit så stor våran lillkille. Tiden har gått så fort, och jag kan inte fatta att det var 2 månader sedan han kom till världen. <3

Tilda fick i julklapp ljudbok och idag har hon bara varit på sitt rum o lyssnat på sagan :) Jag skulle vilja gå ut med henne och åka pulka men det är för kallt idag för att ha Ludwig ute i vagnen. :/ Men jag ska gå ut med henne då Mika kommit hem och åka pulka samt rasta hunden, Mila älskar att söka saker i snödrivor om vintern så det passar henne ypperligt att det har blivit vinter :) Idag har dagen gått ganska LÅÅÅÅNGSAMT! men det blir nog bättre har saker att göra som att tvätta och städa lite mera. Ska nog ha huset i toppskick tills julen ;) hehe.

På lördag e det min dag, ska fara med syster Johanna till uppsala och shoppa julklappar samt lite grejjer hit hem till huset. Ska bli skojj att få fara och handla lite. Dock tycker Mika att det är onödigt ;) Men det får det vara haha. Jag ska ha det mysigt till julafton då min familj kommer hit för att fira jul. :) Samt att dom syskon som inte e här på kvällen kommer och äter grötlunch :) Ska bli jätte mysigt!
'
Nej nu ska jag engagera mig medans Ludwig sover :)

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback