Måndag!

Idag e det en vanlig tråkig och regnig måndag. Denna vecka kommer Mika att vara ganska mycket i garaget och fixa, på lördag åker han till sverige för att leverera en bil tillsammans med Jimmy. Det ska bli roligt för Mika att få komma bort lite från mig och kidsen. Han gör ju alltid saker för mig och det är dags att han får fara och vara lite själv han oxo. :) Älskade gubben min! <3

Ludwig har sovit jätte bra inatt. Han tog natt sedan kl 23 igår och har bara ätit två ggr på hela natten. Sen sov han igen tills kl 10.30 idag. Så nu kommer han vara pigg o glad hela dagen :) Det pasar bra eftersom att vi ska fara till rådgivningen idag och träffa läkaren. :) Tilda hade en sämre natt med mardrömmar stackaren. Hon har börjat med dom igen. Jag hoppas för hennes skull att det går över snart, för jag vill inte att hon ska ha samma som mig mardrömmar alla nätter.. :/
Men hon är endå pigg och glad på dagarna så det känns jätte bra. Idag blev det ingen lekpark eftersom att det ÖS regnar. :/ Så jag måste ta tilda med mig. Om inte min morfar kan komma och vara med henne den lilla stunden jag är där. :) Nåja ska även fara och träffa mikas pappas fru som åker hem till filipinerna på fredag, det skulle vara en sådan där kaffebjudning där idag. tyvärr jobbar Mika så jag och barnen åker själva.

Tänkte att jag skulle städa men har verkligen ingen lust med det.. har iallafall tvättat två maskiner tvätt :) Dock bara barnens kläder men iallafall. :)

har börjat att fundera på julklappar till familjen o vännerna, men det e sååå svårt att veta vad man ska köpa. usch. men men ett besök till ikea brukar reda upp det iallafall :))

nej nu ska jag mysa med mina underbara barn och så återkommer jag med ett inlägg om hur det gick hos doktorn för Ludwig :))

Kramar

Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

HEJ!

Hoppas det ordnade sig m barnvakten.

Ja barnen ja det är det käraste man har! Vädret är trist, skulle vilja smita!

2010-11-15 // 13:52:41

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback