Torsdag

Har idag varit till sofie och hälsat på henne, mycket trevligt var jäääätte länge sedan sist vi träffades. Ludwig vart lite uppvaktad av Sofie o hennes vovvar. ;) Tack för fika och pratstund sofie ;)

Snart kommer syster Johanna o Calle samt lilla Aska hit :) Har så tråkigt o eftersom ludwig har lite kniiiip i magen så måste jag stanna hemma. För tilda e som ett vilt lejon! :) Haha. Igår var min underbara mamma hit och då fick jag faktiskt fara och handla hem glass helt utan barn! underbart! men lite förvirrad var jag i butiken jag trodde jag glömt dom någonstanns. hmmm... Sen kom sofi o hennes lille Linus på besök och vi käka kladdkaka nam nam var det iallafall :)

idag har varit en förvirrad dag bara.. höll på att hämta tilda försent från parken haha så går det då man har myycket att prata om :) Nåja ungen hade roligt iallafall lekte gurragömma med en anna flicka s¨jag höll inte på att få hem henne heller :D

Nåja nu har jag städat upp köket samt burit ut alla kartonger till garaget så att jag kan fara med dom till återvinningen under helgen. och i helgen ska vi fara på kalas till calle och då e tildi sååå glad för hon ska få ha klänning. vad man´ger en 20årig grabb i födelsedagspresent vet jag verkligen inte! men jag hittar nog på något :D

nuuuu ska jag mysa med tildi lite medans ludwig sover en stund!

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback