Så Mycket Bättre!!!



Känner mig äldre än mina 24 vårar då jag bara älskar att se på Så Mycket Bättre i tv4 på lördagar :)) I just love!
Och det är så härligt att få se deras personliga tolkningar av varandras låtar, jag tycker verkligen att det är bland det bästa som gått på tv på VÄLDIGT LÄNGE!
det känns som att denna gång är det verkligen riktat till alla åldrar med tanke på val av artister och sedan all form av musiksmak blir tillfredställd i detta program. Alla som känner mig vet att jag lyssnar på all sorts musik, dock handlar mycket av min musiksmak av låtarna och deras innebörd för mig. Denna låt jag länkat som är med petter är en personlig favorit både för mig och Mika. :)

Jag har i övrigt haft en stressig helg, var efter Cheeky som varit på behandling i en vecka i månkarbo, tierp på Thorslunda gård! Och jag kan bara säga att min häst är som NY efter det. Hon verkar ha haft en bra vecka och resan hem gick jätte jätte bra! Hon bara stod och halvsov i transporten på båten och tyckte att det var riktigt nice att få komma hem till sitt nya fina stall i karrböle. Hon har inte skriat en enda gång och hon har heller inte verkat stressad eller nervös. Hon har verkligen verkligen tagit behandling, resa och flytt jätte bra. Hon är verkligen en underbar häst och jag är evigt tacksam mot sofie att jag fick chansen att få överta ägarskapet av denna underbara varelse! Hon förgyller mina dagar och utan henne skulle jag vara en mycket stressad två barns mamma.

Mina älskade barn har haft en bra vecka, tilda har faktiskt börjat att fara till parken igen efter ca 1 månad uppehåll, hon bestämde sig i måndags att nu ska jag tillbaka dit. Ingen var gladare än jag iallafall. :) Och hon var oxo nöjd med sitt beslut ;) Hon har verkligen mycket för sig våran lilla dam. Och denna sk trotsålder tar ju ALDRIG SLUT och dessutom så är hon ENVIS och jag vet att det inte blir bättre av att man blir arg själv, men man är ju verkligen inte perfekt. Så man kan ibland tappa humöret, men det funkar ganska bra att gå på toan och räkna till 10 och lugna ner sig lite. Men det har blivit bättre med hennes trotsande, det känns ju bra iallafall.. Men det är som det ska vara. Ludwig har börjat att le och skratta sååå sött. :) Imorgon ska vi fara till rådgivningen och träffa läkaren, det sedvanliga man ska kolla vid 1 månad :) Ska bli roligt. :)
Tilda ska fara till parken och leka med dom andra barnen, jag hoppas dock att det kanske tittar fram lite sol imorgon, iallafall för hennes skull <3

Är ju farsdag idag oxo så Mika vart firad imorse, fick paket av barnen. :) En morgonrock o kallingar :) Han var super duper glad :) Dock vart det ingen farsdagsmiddag idag. Han for och skruva och jag for till mamma o pappa :) Där käkade vi middag, jag o ludwig satt mest bara i soffan o slöa med tilda var med mommo o moffa o fixade :) gullunge!

Nu ska jag försöka få ludwig att sova.. Inte det lättaste.. men men...

go natt!

Kram Mamma Bammen!

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback