MåNdAg igen!

I helgen var det streetrace, mycket roligt var det :) Som alltid. Hade lite eftersnack hemma hos oss efteråt med en binge svenskar och en massa öl för deras del :) Mika var mekaniker åt Jimmy, men han körde bara lördag för sedan gick topplockspackningen sönder. Nåja ett lättfixat problem. :) Men men inget som dom orkade göra något åt på lördags natten. :)
Tilda sov hos mommo o moffa från lördag till söndag. Det hade gått sisådär, tilda verkar inte vilja sova borta. Men ibland behöver mamma och pappa egentid. ;)

Nåja idag har vi varit på sista Ultraljudet samt undersökning. Allt såg bra ut. Bebis hade långa ben och vikten vart beräknad till ca 2500gram för tillfället. :) Såg frisk ut och hjärtljuden var bra. Han kände även huvudet vid undersökningen samt att jag var öppen ca 1,5-2cm så allt var normalt. :) Det känns bra, nu kan bebis komma då den vill. vilket känns jätte bra. :) Bebis hade lite trångt och lite fostervatten, men det var okej sa doktorn. Det var ingenting som var alarmerande och men om det började att läcka fostervatten skulle jag komma in direkt och kolla upp att det inte vart för lite. :) Så allt är normalt och han trodde inte att bebis skulle gå över tiden alls. så det var positivt. hoppas bara att den inte kommer 25 september. :p Det är ju endå tildas födelsedag! :) men men...
Bebis kommer då den är redo :) Jag är iallfall redo för att pyret ska komma ut snart, vill ju se vad det är för en liten krabbat som har gömmt sig i magen :)

I övrigt har det varit en bra dag, Tilda har varit riktigt mysig. Hon har även varit på parken ca 2 timmar, det hade gått jätte bra och jag fick fara och fixa till cheeky. Det var skönt att få vara i stallet och inte stressa. Imorgon måste jag dock städa medans tilda är i parken. Tilda och jag har donat på en massa idag, byggt sandslott i sandlådan och annat. :) Kanske vi hinner börja måla lite i lekrummet imorgon också. Hoppas på att Mika stannar hemma imorgon kväll så kanske vi kan göra det tillsammans alla tre. :)

nå nu ska jag iallafall snart gå och sova... :)

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Hello!!

Ja vvad skoj att det närmar sig tiden för bäbis att komma. Jag tror stenhårt på en kille - men jag ska väl inte säga nåt för jag har väl lika ofta fel som jag har rätt iofs. Men så tror jag.

Lycka till ändå!

2010-09-07 // 05:38:26

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback