Allt löser sig...

Allt löser sig till det bästa :)
Och det kan jag tacka Sofie för!
Cheeky kommer att få det bra, jag kommer att ha tid för både henne, barnen, huset, jobbet :) Men det känns bra att en sten har lyfts från mitt hjärta. Jag trodde att loppet var kört!!! Men jag har tur som har en sådan underbar vän som Sofie! (hon ägde cheeky innan mig). Och jag kommer att vara henne evigt tacksam för hjälpen jag får!!!
Men det kändes inte bra att börja gråta. Men jag gråter bara av tanken på att jag hade kunnat förlora cheeky. Utan henne rasar mitt liv samman... Jag har sagt det förut och jag menar det faktiskt. Igår grät jag mig till söms för att jag trodde att jag skulle måsta sälja. Jag trodde faktiskt att det inte fanns en utväg! Men nu fanns det faktiskt det. Och det tackar jag sofie för!!! Och jag vet att jag inte ska stressa och att jag ska ta det lugnt. Men det blir ibland stress med att få tiden att räcka till. Jag är bara människa. Kärlek till er som jag vet att bryr er om mig! Ni ska veta att ni betyder oerhört mycket för mig! Kärlek till er!!!

Kram mamma bammen o sötponnyn

 

 

 

 

 


KOMMENTARER,

Va skönt att allting löser sig vännen <3 Kramar

2011-04-04 // 18:30:15

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback