Dåligt med update :)

Ja helgen i jönköping var toppen :) Jag o Mika hade mys hela helgen men hann dock med lite fest med grabbarna samt mässa :) Handla ett ed hardy linne åt mig, två stycken alvtröjjor till kidsen och en döskalle mössa till mika, lundmyr hängelbyxor åt ludwig och en klänning åt tilda :) så lite fick man ju handlat :)) Mycket trevligt var det iallafall.

Dock har ludwig blivit förkyld i helgen och fick besöka akuten ingen tillsammans med sin mormor för att få spira igen och gick sedan på ventoline några dagar. :/ Men han är bättre nu, dock har han fortfarande jätte mycket snor och är mycket trött. Men jag hoppas att han snart är på G ingen. Tror även att han har tänder på g. För han dregglar massor och kliar sig i munnen hela tiden.

Tilda har haft en ganska bra vecka, dock har hn varit lite ledsen och nedstämd. Men jag har verkligen försökt att prata ordentligt med henne varje dag! Hon behöver det. Jag läser saga för henne och pratar om hur hennes dag har varit. Igår frågade hon om hon oxo sov i vagnen då hon var bebis och om hon var glad som bebis. Sötis. Det var jätte trevligt att prata med henne om det. Min lilla tjej börjar bli stor, jag har verkligen efter denna helg hittat tillbaka till mig själv som mamma. Jag har verkligen fått stora wake up calls. Jag har saknat barnen något vettlöst och jag vet att dom saknat mig och mika oxo. På måndagen var vi hos mamma på stranden jag och tilda och byggde sandslott, tilda lagade med vass flaggstänger och annat skojj, hon är verkligen kreativ. :) Sötunge.

Idag kom mammablogg inbjudan tillsammans med en liten mycket fin och omtänksam present :) Jätte trevligt. :) Ska verkligen bli roligt att fara och njuta. Dock kostade båten helvete! det var verkligen inte roligt att boka båten, sshit asså... vart inte billigt... men men... På söndagen ska vi tjejer fara och shoppa lite :) Jag måste ha nya t-shirts :) och sen brukar det komma hem en massa fint till barnen oxo ;))
Och min outfit är klar :)) Jag måste bara hitta en lite guld kuvertväska att ha till den sen e jag färdig att bara fara och träffa en massa härliga människor. :))

Idag fyllde mikas syster 4år och vi var dit på middag/kalas. Mycket trevligt att träffa dom eftersom att dom har varit i Manilla sedan Ludwig föddes. Så det var första gången Ludwig träffade sin farfar :) Och han var lika glad som alltid :)

Nej nu ska jag sova...
Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback