Fullt fart idag med häxmöte och många goda skratt :)

Idag var jag ut till geta hem till jennifer och hennes sötnosar Leiah och Lukas :) Och med mig hade jag Sofi och hennes sötnos Linus :) Vi fick alla plats i volvon?! Hur det gick till med 3 bilbarnstolar och 1 hund har jag ingen aning om haha :) Men ibland händer det :) Vi hade det riktigt trevligt, Tilda lekte glatt med Lukas eftersom att dom är ganska wilda båda två :) haha full fart var det iallafall och Tilda ville inte ens fara hem :) Leiah och Linus sov en stor del av fikat, det gjorde INTE ludwig han skulle prompt vara vaken och hålla koll på vad vi gjorde. Haha! Så han tog en hastig powernap i KANSKE 20min. Men en var det en mycket grinig lilleman. Nå det var iallafall mycket trevligt att träffa Jennifer och hennes kids samt sofi o linus :) Men jag träffar ju sofi och Linus oftare, men endå ;) Mycket prat vart det iallafall om allt möjligt. Och tiden gick som vanligt alldeles för fort. men så är det då man har trevligt, dock var jag super trött och inte alls på hugget.. :p Men jag hade iallafall lattemamma utstyrseln på mig, långt linne o coola leggings :) Haha! ett gott skratt fick vi åt det, men det e sååå bekvämt att ha leggings :) (dessutom var alla mina jeans jag kan ha skitiga och dom 20 par som var rena kan jag inte ha) haha! Så man tager vad man haver i garderoben och slänger på sig. :) (Så ta inte åt er)

Men men dock vart det ett ganska abrupt avslut på det hela, eftersom att min trötta lillkille verkade ha fått stegring. Han var illröd i ansiktet och varm, men vi tempa honom och det visade normalt. Men jag ville hem med honom, han var trött och grinig och behövde få sova. Så det var synd att vi bara stack! Men Lilleman sov iallafall i bilen hela vägen hem, Linus satt och prata högt och tydligt, Tilda morrade på i baksätet över diverse bekymmer hon hadde, så vi släppte av sofi och Linus och for sedan hem, då jag parkerade upptäckte jag att även Tilda sussade sött i bilen :) Trötta barn med andra ord. Men tack tjejer för en underbar dag! det måste vi göra om snart igen :)) Dock somnade ludwig för ca 20min sedan och tilda för kanske 40min sen så det vart INTE EN TIDIG NATT FÖR DOM IALLAFALL :/(men det kanske betyder sovmorgon för oss imorrn istället) ;)

Ikväll var jag till stallet och myste med cheeky, för det är full storm på denna ö. USCH... Och jag provade att gå med henne, men det var inte det lättaste kan jag säga, för det blåste kvistar och annat runt ikring. Cheeky vart rädd och stampa mig på stortån :/ Så vi gick hem och myste istället, hon vart ordentligt ompysslad :) Mycket nice att vara i stallet och ha EGENTID :) Mycket viktigt om mamma att ha det. Annars har det verkligen inte hänt mycket idag, vi väntar med spänning om det blir vattkoppor eller inte. :) Jag röstar på inte men men...Måste beställa kläder till Ludwig för han har vuxit ur alla 68 kläder och har nästan inte några kläder alls stackaren.. Så jag måste handla lite ;) alltid bra med en ursäkt till shopping :))

Nu ska jag sova!

Kram Mamma bammen

KOMMENTARER,
» ninni

Hej!

Ja alla sätt att få shoppa är ju bra :-))

Låter som ni hade det mysigt! Ja huj va det blåste! höll på blåsa bort med min lilla loppa på väg hem fr jobb.

2011-04-08 // 05:43:57

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback