rådgivning

Då har lilleman varit till rådgivningen. Det gick bara bra. 8835gram och 70cm lång :) stora killen :) Han träffade även doktorn och fick 2 sprutor så nu kan vi snart fara och simma hela familjen. Dock lär han vällan bli förkyld igen efter detta så... för det vart han efter förra vaccinationen...

Tilda är i parken som vanligt, det känns bra. Hon trivs och tycker att det är riktigt roligt att vara där :)) win win situation för oss båda ;))

Imorgon skulle jag behöva fara in till stan men cheekys kiropraktor kommer så jag kommer inte att hinna. Måste handla kläder till lilleman och galonvantar till tilda :) men det får bli på torsdag eller fredag. Kanske man får sällskap och kan gå och fika oxo. :) men får se lite. jag tycker bara att det är jobbigt att ha med mig båda barnen och fika på stan det är lättare att fika hemma där tilda har alla sina saker och kan skena runt bäst hon vill. Men vi får se lite. egentligen borde jag skämma bort henne lite... men men...

Ikväll ska jag jobba. :) And I need the money. för Ludwig ska få en ny sittvagn. emmaljunga scooter 2.0 black and red :)) Så jag behöver lite pängar. och snart åker jag och mika till elmia för att vara lite på tu man hand om nu inte kidsen för vattkoppor förståss... :/

Så vill ni ha vattkoppor kan ni komma i helgen för då ska mina kids se ut som medwurstar :) haha! (hoppas jag iallafall)...

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback