Vattenkoppor....





Mina troll har fått vattkoppor :/

Det kanske alla önskar att sina barn ska ha vid en ganska ung ålder, men verkligen inte jag. Tilda hade fyra stycken imorse så jag fick fara själv på min systers sons konfirmation. Man ville ju verkligen inte smitta andra barn. Så att.. Efter det for vi hem till moster Becki och hennes sambo Kitte för årets första grillmiddag tillsammans :) Det var verkligen vår i luften. :) Och Tilda har varit pigg och glad och haft en jätte bra dag, hon har inte heller kliat sig speciellt mycket. Dock nu då jag kom hem så hade hon kanske 10 stycken så jag antar att imorgon är damen helt prickig. :/ Men men. Ludwig har haft 1 idag så kanske han har lite fler imorgon, men jag hoppas för hans skull att han bara behöver ha några stycken eftersom att han är så liten. Men lika bra att få det överstökat. Mina sötungar. <3 båda systrnarna och deras grabbar skulle komma och få dom "smittade" så att dom också får vattenkoppor, samt Sofi och hennes lille Linus ville oxo ha vattenkoppor så det kommer vara fullt hus imorgon och på tisdag. Hoppas bara att tilda orkar med besök annars får dom stanna hemma. Vill inte att hon ska vara ledsen. Men men. Så jag förbereder mig på en vecka med dåligt med sömn och lite gråt samt feber. Mika ska fara till apoteket imorgon och köpa hem lite grejjer så det finns tillgängligt så att jag slipper fara in med barnen då dom är sjuka.

Nej nu ska jag snart gå och sova.

Kram Mamma bammen


KOMMENTARER,

Stackars små sötnosar <3 Men det är skönt att ni har det över sen :) Man får se det positiva i det negativa. Jag skulle gärna gnugga mina troll mot dina men Jesper har inte haft vattkoppor så jag är lite kluven dessutom så kan det kanske bli lite mycket för dom om det ska ränna folk hos er hela tiden. Ni måste ju få krya på er i lugn och ro!



Kramar till er och hoppas att veckan går bra <3

2011-04-11 // 08:18:53

Hoppas dom kryar på sig och att dom slipper få alltför många kliande prickar och sen har dom det överstökat och du behöver aldrig mer ha med vattkoppor att göra :)

2011-04-11 // 14:09:50
» Tova

aw, stackars småttingar!!

2011-04-12 // 15:18:07

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback