Bloggen har varit sist prioriterad just nu...

Tilda började på dagis förra veckan, stora tjejen lixom :) Har haft fullt upp med inskolning och annat. Har varit en ganska konstig känsla att inte ha henne med sig då man varit och gjort saker. I fredags trodde jag att jag glömt henne hemma :/ men min syster påminnde mig att hon var på dagis :) Tilda har själv sagt att hon tycker om dagis och alla sina kompisar. Så det bådar gott iallafall. :) första och andra dagen fick jag vara med henne ensam på inskolning och tredje dagen hade vi ludwig med oss. Det tog bara tre dagars inskolning för sen tyckte tilda att jag skulle fara hem och att hon klara sig själv :) så det var ju bra.
i
Cool tjej första dagen på dagis :)

Så det var förra veckans påhitt :) Sen har det bara börjat gå fortare för lilleman han går nu bara mer och mer. Sen ska jag på mammabloggkryssning denna lördag till söndag på birka paradise. :)
MEN jag har skaffat mig en dunder förkylning efter helgens festande... så jag hoppas att jag slipper bli sjuk tills dess. Men jag ska försöka blogga... men min iphone spräckte jag baksidan på i helgen då jag jobba :/ så på onsdag blir d en tripp till försäkringsbolaget för att se om hemförsäkringen täcker den. vilket jag hoppas på för jag har verkligen inte råd att köpa en ny :/ ledsen i ögat är jag iaf över att den är trasig.
Fick hem beslut om hemvårdsstödet idag och det vart bättre än jag trodde dessutom skulle jag få tre månader retroaktivt :) halleluja. synd bara att man inte hinner få det tills helgen. ska shoppa lite kläder åt mig själv o barnen givetvis :)

Nu ska jag bädda ner tilda och sedan mig själv för att orka upp med barnen och fara till dagis :)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback