Idag fick jag ett paket :)

Det var en fin skip hop skötväska jag beställt fr USA och dom var spritt ny med alla lappar kvar o allt :) gladaste mamma bammen ever lixom ;)


Så glad att jag vart då jag hade den i brevlådan :) Ibland gör man fynd o tack gobben min för att du handla åt mig :) hehe!

Ja och i helgen är det mammabloggkryssning som jag och mina tre anda mammor har längtat! och så jag fått världens dunder förkylning med täppt näsa, sönder snuten nästa, feberstegring, orkeslös o allt vad det innebär att vara förkyld! jag hatar att vara förkyld! och jag visste att då Tilda börjar på dagis kommer dom där förbannade bobborna att attackera mig och mycket riktigt.... suck... tur att tilda har bra immunförsvar iallafall :)

Så jag intar panadol, o finrexin för att få ett slut på denna plåga. Så jag hoppas att jag är pigg o gla på lördag för jag vill inte stanna hemma. ska proppa mig full med mediciner samt använda desinfektionsmedel på händer konstant för att inte smitta andra. :) så jag hoppas hoppas att allt går vägen!

Men jag säger nog till om det blir en åländsk mamma mindre på kryssningen....

Kram mamma bammen



KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback