Träning och äta rätt...

Ja jag kallar mej själv lite bullig sedan Ludwig kom till världen ;) Med Tilda gick jag ner 13kg på bara 3 månader :O Inte speciellt hälsosamt :/ Men jag kom i mina "skinnyjeans" efter tre månader prick... Inte speciellt vacker var man mager som en sticka och totalt utamattad av all ammning... det man satt i munnen gick ju direkt ut i bröstmjölken till Tildisen. Och innan jag fick bar var ju min förbränning som en formel 1 bil...

Men med Lilleman har den här viktresan kanske inte gått lika lätt :( Idag väger jag mer 'än jag gjorde då jag var i 9onde månaden med Ludwig... herrejessus... :/ Alla säger att jag ser så mager ut, men klär man sig rätt så syns det ju inte att man har the love handels from hell..... :( (det vill säga att man tomtar runt med Mikas kläder) ;)

Nåja har inte heller funnit motivationen till att träna, eller ja jag har egentligen fått ett nederlag efter att jag halka förra vintern o inte kunde jogga mer :/ Att inte äta godis chips dipp eller dricka läsk det gick bättre. :) Men sen barka det igen... :(

Nu funderar jag på hur ska jag som två barnsmamma, hästägare och hundägare hinna med ett gympass? Och vad ska man äta för att inte trilla dit igen för frestelserna... ska man köra detox eller vad ska man göra?

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Jenna

Prova testa lite GI vettja :)

Ingen pasta, potatis, ris & bröd. Istället sallad, rivna morötter & sallad till maten istället.

Och istället för godis, glass & chips kan du käka lite (minst) 70% choklad och ev. lite popcorn.



Och sen lite promenader därimellan. (Jaag kan sällskapa med dig fast :p)

2011-12-12 // 21:48:12

Tack Jenna :) jag ska prova detta :) ja absolut kan vi sällskapa på promenixer :)

2011-12-12 // 22:28:24

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback