God fortsättning!

Nyåret firades då som sagt ute hos Mamma i sund. Mycket trevligt. Dock har Mika varit förkyld i två dagar och nu har jag fått samma sak. :/ Inte ett trevligt sätt att starta det nya året, men endå...
Nåja vi hade det riktigt trevligt igår. Drack o åt gott. Pratade en massa stunt o spelade sällskaps spel. Det vart dock inga raketer.. :( Såg inte heller några eftersom att det var ganska mulet och massa massa snö. men lite pang hörde vi iallafall. :)
Vi kom väl inte isäng förrens kl 3 vilket var lite sent men endå. trevligt hade vi iallafall.. Tilda missade tolvslaget hon sov redan kl 22 och sov hela natten. En liten kiss uppstigning vid 03 barra sen sov hon gott igen :) Ludwig var med hela kvällen tog lite powernaps och sedan somnade han 02 ;) Pigg liten kille det där. Nu sover han ute i vagnen, inte ofta det händer heller. Men det är bra för  honom att sova ute. :)

Har varit lite seg idag, känner mig febrig. Hostat har jag gjort. Vill verkligen inte bli sjuk, det har jag faktiskt inte tid med. :( Och dessutom vill jag inte att barnen ska bli sjuka heller. Dom får det så jobbigt då. Speciellt Ludwig som inte kan snyta sig. Tilda har iallafall inte varit sjuk på jätte länge och det är jag glad för. Men det går vattkoppor i kring oss just nu så det kanske kommer det oxo. Jag hoppas iallafall att hon kan få det så att hon slipper det då hon blir större. Men Ludwig är för liten för att klara av det nu. Så jag hoppas det håller sig borta endå ett tag till. Men men...

Idag blir det bara att vara hemma och vårda förkylningen ska väl ut o åka lite pulka senare i eftermiddag. :) Det ska bli roligt. Dessutom är det milt så man kan laga snögubbe :))

Nu ska jag dricka lite honungsvatten.

ha en bra dag alla och god fortsättning till er! Hoppas på att 2011 blir ett bra år!

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback