God Kväller i stugorna!

Ja då sitter jag hemma i soffan. Har varit hos mamma o pappa ikväll. Fick som vanligt middag där ;) Bortskämda jag ;)

Tidigare på förmiddagen var jag till stallet, det var ett äventyr att ta sig dit iallafall. Det var massor med snö på vägarna och inte speciellt roligt att köra. Det var stormbyar nere vid stallet. obehagligt. :/ Men hästarna hade det bra iallafall. Dom var torra och nöjda. Men sen då jag skulle fara hem från mamma o pappa ikväll var det rena isgatan på vägarna, det gick knappt att styra eller svänga heller för den delen. Jag var så feg att Mika fick köra hem mig och barnen. Men hellre framkomna än omkomna. Och han kör mycket bättre än vad jag gör, inte för att jag kör dåligt utan för att jag blir feg. Jag HATAR att köra på vintern det är det värsta jag vet. Och jag vill helst inte köra alls vintertid men jag måste ju köra bil eftersom att det är avstånd till allt. :(

Imorgon ska jag ju då börja motionera kl 6 på morgonen, hur jag tänkte där vet jag faktiskt inte. Men det ska nog gå bra :)) Och denna gång ska jag lyckas, jag ska motionera alla dagar. Har varit lat sedan Ludwig kom. Men men.. Hunden ska med hon också det kommer att vara en syn iallafall. Men jag hoppas att det inte är så jätte halt ute iallafall.  Vill inte bryta något ben :/

Ludwig har ingen feber mera. Men är lite snuvig :/ Hoppas att det är över snart, men är han fortfarande snuvig på tisdag måste jag ringa sjukhuset och prata med dom så att ngn läkare tittar på honom. Vill inte att han ska bli sämre. Han har oxo börjat att ta sig "fram" eller ja han snurrar runt på rygg ;) ser lite festligt ut men han är duktig lille mannen.
Tilda har inte gjort så jätte mycket denna helg. Hon har haft lite dåligt med sömnen men annars har det varit som vanligt. Vi ska fara och skrinna nästa vecka det har jag bestämt. Hennes pappa får skrinna med henne eftersom att jag inte kan stå ordentligt på ett par skridskor :p

Nej nu ska jag sova så jag orkar imorgon!

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Jag blir också feg när det är halt när man har barn med i bilen. Jag tycker dom kunde bli bättre på att sanda våra vägar här på ön!

/Jennifer

2011-01-19 // 19:00:11

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback