Hmm...



Jaha... Då har jag lugnat ner mig. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli ett sådant förbannat liv över ett blogginlägg. Men endå. Det är faktiskt min blogg. Jag skriver om allmänt. Jag skriver aldrig om folk jag känner eller om vad jag tycker om dom och deras barn. Den senaste tiden har allas fb statusar inklusive min egen handlat om att barnen sover dåligt. Sedan känns det fel att jag ska bli påhoppad för att jag har yttrat mig. Jag har aldrig pekat ut någon eller några. Och jag tänker inte göra det heller. Jag tänker inte ens be om ursäkt för det jag skrivit. Det är inte meningen att man ska ta åt sig av andras bloggar det gör iallafall inte jag. Har inte gjort det heller förrens igår då jag VET att det faktiskt var riktat mot mig, det såg tillochmed Mika. Jag hade ett långt blogginlägg igår men det var skrivet i ren ilska och jag vill verkligen inte falla ner till andras nivåer. Jag står för det jag har skrivit men en sak är säker jag har aldrig sagt att man INTE skulle ha skaffat barn.. Hur kan folk tro det. Jag blir verkligen ledsen då jag får skit för något jag inte ens har gjort.
Jag har accepterat att jag inte sover hela nätter för det har jag inte gjort sedan 25 september 2007 pga att Tilda inte andades då hon föddes och sen att jag har drömmt mardrömmar VARJE natt sedan jag var 15år. Jag sover som en påse skit jag också. Men jag orkar inte bry mig, istället fokuserar jag på det positiva. Bara för att Ludwig sover bra nätter ska ni inte tro att jag gör det för det gör jag verkligen INTE. Jag vågar knappt sova mera efter att Ludwig föddes. Jag höll på att dö då jag födde honom och det enda jag ser då jag blundar är min familj utan mig. Så jag tycker inte att jag har rätt att få skit för min åsikt.

Jag tycker att man kan ta upp saker med personen ifråga istället för att hänga ut någon. Jag hade iallafall gjort det. Men igår var jag så arg och besviken att jag inte ens såg rakt. Jag har skinn på näsan och jag tar ingen skit av någon. Jag är den jag är och kan inte folk acceptera det behöver dom inte läsa min blogg eller ens prata med mig. Jag vet var jag står vet du/ni?

Så jag tänker lägga detta bakom mig och se framåt. Jag har annat att sätta energin på. Jag orkar inte ens kommentera eller haka upp mig. Mitt liv och mina åsikter. Jag säger bara det många andra tänker, detta är faktiskt min dagbok jag ska kunna skriva det jag vill utan att folk tar åt sig.

Idag ska jag o barnen fara o handla sen ska jag på kaffe till Sofi o Lille Linus :)

Ha en bra dag!

Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Eftersom det var jag som tog åt mig, kan jag även skriva det här! ditt inlägg gjorde mig också ledsen! eftersom du vet hur våra nätter varit! att klaga är väl en sorts bearbetning på allt jobbigt man har just nu!

Jag hängde inte ut dig,bara att jag blev ledsen på ditt inlägg, dock tog jag kanske åt mig lite väl mycket, för det är inte sådär farligt idag! var enormt trött och irriterad igår! visst ingen att skylla på men så är det!

Jag ber om ursäkt att de blev lite mycket, men fortf! jag blev ledsen över det, eftersom de kom nu mittiallt då jag VET att jag klagat mycket över att jag inte fått sova! tror du skulle ta åt dig av det med!

hoppas iaf det inte är sura miner förövrigt! för jag gillar dig ändå Malin! och du är duktig med dina barn!det tycker jag faktiskt!

2011-01-21 // 09:06:38

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback